![]() |
|
||||
|
||||
![]() nog spullen nodig? volgens mij zag ik een coupe op de sloop staan hier
|
||||
|
||||
![]() ah.. Zonde.. Wel een gave bak. Het was dat "Lateralus" niets in mijn oude 2f coupe zag, anders had ik deze heel graag willen hebben
![]() Nu ik dit zo hoor, is het nog wel een onderhuids projectje..
|
||||
|
||||
![]() tis geen nieuwe!
![]() ik vin um wel rete gaaf. plat met een paar mooie hoepels. die grill is ook echt gaaf.
|
||||
|
||||
![]() ben er net een paar uur mee bezig geweest,het volgende gevonden;
~A-stijl massapunten maakten zo goed als geen contact,waardoor de koelvin niet aansloeg etc. ~in de ontstekingskabelboom zat gigantisch spannings verlies door gesmolten kabels. ~de spanningsregelaar van de ontsteking was doorverbonden(niet aangesloten dus). dit is allemaal verholpen,heeft verschillende problemen opgelost en de vonk teruggebracht maar blijven lopen wil ie nog niet ![]() achter de zekeringkast hangt ook nog van alles los waarvan de herkomst onduidelijk is(waaronder 2 dikke constant + kabels ![]() hij loopt iig wel weer,maar zodra ik meer verbruikers inschakel slaat de motor af(spanning op de bobine valt weg) updates will follow ![]()
|
|||
|
|||
![]() lekker aan t hobbyen lees ik wel. Nou succes. Hoop voor je dat ie gauw weer loopt. (goed loopt ) gr spreek je.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nou ik kan dit er op het moment eigenlijk heel niet bijhebben,heb net in m'n huis de badkamer eruitgeslagen en daar moet ook weer wat in ben ik bang... ![]() vind het gekste nog dat ik er samen met johan(lateralus) zo'n 10km probleemloos mee heb gereden ![]() hoe is het trouwens met die kompressor afgelopen andy?
|
|||
|
|||
![]() mn neefje heeft op autocad een tekening gemaakt dan gaan ze met de flowjet een plaat snijden en de buizen gaan van vierkant naar rond zodat er geen drukverlies is
ze zijn dus heel wat van plan ![]() en met de badkamer kuipje met een douchekop is genoeg toch ![]()
|
||||
|
||||
![]() alles is weer in orde,een of andere slimmerik heeft na het kapotgaan van de kachel en achterruitverwarming-relais beslist dat er helemaal geen relais tussen hoeft en de hoofdstroomkabel gewoon op een overige zekering gezet waardoor er een heel zwikkie kabels weg was gesmolten e.d. het mag een godswonder heten dat ie niet tot de grond is afgefikt....de isolatie drupte gewoon van de kabels als je alles tegelijk inschakelde. morgen nog 1 stekkertje solderen dan zou alles weer tiptop moeten zijn,d.w.z. geen kabels meer over en alle gare zooi vervangen incl. relais.
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() weer een mazzeltje dus...
mooi dat het weer verholpen is.
|
||||
|
||||
![]() is ie toch bij de juiste persoon terecht gekomen
![]()
|
||||
|
||||
![]() ja gelukkig leeft ie nog,wel veel werk aan gehad....
vanavond even afbouwen en wat roestplekken in de antiroest zetten,dan kan ie (eindelijk) als daily gebruikt worden. ghoppie is een nieuw voorruitrubber voor me aant regelen ![]() volgend jaar de roller erover en plat op z'n bek met LM-repro's en op W'see aan denk ik ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() gaan er best veel dan.
ik ben ook van plan om richting de see te rijden met mn golf. maareh geluk heb je maar dat hij niet afgefikt is. voor hetzelfde geld gaat je huis of garage dan mee. en is dat voorruitrubber zelf gaar of ligt het niet gewoon aan roestvorming onder het rubber?
|
||||
|
||||
![]() Morgen heb ik die prijs voor je van t rubber vandaag niet echt meer aan toe gekomen was nogal gekken werk
![]() |
|
||||
|
||||
![]() weet het nog niet hoor,we willen eigenlijk met de complete club gaan.
ik ben er al wel over uit,maja dat zegt weinig ![]() en dat raam lekt door een combinatie van gaar rubber,acrylaatkit en roest... ![]() @arjan,ik wacht op je belletje ![]()
|
||||
|
||||
![]() elektraproblemen zijn verholpen,heb de ruit provisorisch dichtgekit en de roestplekken behandelt zodat het niet verder roest.van de winter eerst maar eens zo rijden,na de winter verder klaarmaken.
|
||||
|
||||
![]() foto's.....
|
|||
|
|||
![]() Quote:
idd gerben foto's willenw e zien ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Zo'n coupe is nog leuker in ieder geval, goed bezig dus.
|
|
||||
|
||||
![]() raampje er nog uit,zat oppervlakteroest onder;
![]() ![]() ![]() tot zover de pics,hou jullie op de hoogte ![]()