![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik denk dat je het druk gaat krijgen ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoiets moet het worden met de voorbumpert........heb de mijnes ff ge-paint-sjopt
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() netjes, maar dan zou ik of ook de blinkers eruit halen of ze vervangen door zwarte exemplaren. Nu halen ze op één of andere manier het hele front uit verband.Eerste optie is wel het meest rigoureus maar geeft denk ik wel het mooiste resultaat.
|
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ja ziet er zeker heel mooi uit zo zonder de uitsparing...
en zonder knippers is echt gaaf heb ik op mania gezien bij een nederlandse cabrio 1 uit de bollenstreek... staat erg gaaf... maar waar laat je je nieuwe knippers dan??? |
|
||||
|
||||
![]() ja?? zou het mooier zijn??
maarja waar laat ik me knippers dan :S?? |
|
||||
|
||||
![]() misschien kan je onderaan in je lage grille smoke golf 3 knippers pasmaken ik denk dat dat best te doen is...
|
|
||||
|
||||
![]() heb je nog tips om dat knipper gat goed, stevig, dicht te maken?
want is toch een flink gat wat opgevuld moet worden............of is het een kwestie van een stukje plastic op maat snijden en er hetzelfde inmaken als de uitsparing dicht maken?? |
|
||||
|
||||
![]() juist hetzelfde doen als dat je je uitsparing dicht maakt...
en effe aan de binnenkant eerst een soort van brug erin zmelten zodat je het nieuwe stuk er netjes op dezelfde hoogte in kan leggen... daarna netjes vastsmeleten en afwerken... hier een foto van knippers weg in een klipper bumper van een cabrio... |
|
||||
|
||||
![]() zo vandaag eraan begonnen eindelijk.........
hier mijn NOG originele set bumpers ![]() kenteken vak eruit ge-dremel-d ![]() hoekjes en kantjes netjes recht gemaakt ![]() ![]() alles ging lekker en kreeg er steeds meer vertrouwen in...........totdat de 1e "tegenslag" kwam........ik ging nadat het stuk eruit was, m'n voor en achter bumper vergelijken.......bleken deze dus niet hetzelfde te zijn......duidelijk zichtbaar dat over de achterbumper zown sierlijst loopt terwijld die voor niet zit. ![]() dus deze achterbumper wezen ruilen op de sloop voor eentje die wel "matched" met de voorbumper (inmiddels wel een uur verder omdat verkeer niet opschoot) ![]() achterbumper afgetekend ![]() en tot de conclusie komen dat het uitgesneden stuk achterbumper ook weer NET niet dezelfde vorm heeft als de voorbumper ![]() er moet dus hier en daar wat aangepast worden om het allemaal passend te krijgen. hoop alleen nu dat het netjes in elkaar kan worden gezet zonder al te veel kieren, gaten en aanpassingen......... morgen geen tijd, dus zondag ofzo weer verder tips na deze beelden zijn welkom!!!!!!!!!!!!! |
|
||||
|
||||
![]() mijn tip: oude bumper houden, kentekenplaat onderop ergens schroeven vind ik ook net niks... Je auto is gewoon af, ga maar veranderen aan een ander project.
![]() ![]() toch succes... ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
aj smerlap, altijd dezelfde met zown opmerkingen he !!!!!! :biggrin: ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja idd. wel erg gaaf zo! maar ja zonder kenteken plaat kom je niet ver he! ben het wel met Thommy eens dat hij onder de bumper niet mooi is. Ik zou de bumper wel strak maken en hem dan alsnog op de ouwe plaats monteren, wel zonder schroeven natuurlijk.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() denk dat de enige optie is een 2e voorbumper verzagen i.p.v. een achterbumper
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja maar je kunt niet zown groot stuk uit een voorbumper halen om het gat te vullen, over een groot deel van de bumper zit dat kenteken vak, dus je zou alleen links daarvan en rechts daarvan kunnen gebruiken en dat is niet zoveel dan zou je 2 of 3 voorbumpers moet pakken om het hele gat te overbruggen, lijkt me niet zow heel erg geweldig |
|
||||
|
||||
![]() tzal dan zowieso uit 2 delen moeten ja.. kan bijvoorbeeld ook tot onder het knipperlicht eruit halen bij de andere (voor de ronding) en het overgebleven stuk kan dan wel weer uit de achterbumper...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat is wel ideej idd..... dan tot zegmaar de naad uit een voorbumper om dat stuk hetzelfde te houden, gaan we over denken :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() niemand zei ook dat het makkelijk ging worden. :p
dat zorgt ervoor dat niet iedereen het doet.. (alhoewel ik er nu ook over begin te twijfelen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Idd, je kunt echt beter een 2e voorbumper nemen, dan heb je in elk geval exact dezelfde ronding en groef.
Suc6
|
||||
|
||||
![]() ja jongens jullie zijn me allemaal voor maar zoals het omschreven word zo moet je het doen onder stuk uit 1 geheel maken en dan dat stuk daar boven uit 2 of 3 kleinere stukjes...
heb je wel meer naden maar ja plamuren en schuren moet je toch en tijd dat moet je er maar voor over hebben :p zo me nieuwe aanwinst staat in de straat ![]() maar ik zie dat je op de goede weg ben met zagen en passen enzo... komt helemaal goed zie ik al... ![]() |