![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zoek foto's van golfjes 2 met 4cm verlaging dit omdat ik nog een setje veren liggen heb van 4 cm ben ff benieuwd hoe dat lijkt omdat de auto eerst ff low-budget blijven moet en later opnieuw opbouwd word als ik men nieuwe opleiding heb afgerond. liefst met iets van 15 inch eronder.
|
||||
|
||||
![]() Hey dit is ong 40 mm, altans de kont wel.
de neus is 40 of 50mm lager. ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat lijkt al beter als orgineel tis nu net een hummer. nog meer foto's ?
(de veren die ik heb komen van me golf 3 af en zijn dus al nagezakt zal ongeveer overeenkomen)
|
|||
|
|||
![]() Dit is mijn Golf 2 TD uit 1992
![]() ![]() ![]() ![]() Maar dit is volgens mij 6 cm, maar dat weet ik niet zeker, zat er namelijk al onder. ![]()
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
||||
|
||||
![]() dit is ongeveer 12 cm, dus denk hem ongeveer 8cm omhoog
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() nog iemand met 4cm? kom maar op met die foto's ik zie trouwens dat je zijlijsten een chroombies hebben, zijn die nog te verkrijgen?
|
||||
|
||||
![]() Die komen van zo'n rol en heb ze er zelf opgemaakt. Zelf kocht ik dat in de USA, maar zal ook vast hier ergens verkrijgbaar zijn.
succes met de verlaging.
|
||||
|
||||
![]() dank je wel. Die biezen achter op de bumper komen ook van zo'n rol? die rollen heb ik al eens gezien op de motorsport show
|
||||
|
||||
![]() nee die zitten al standaard op de bumpers gemonteerd
|
||||
|
||||
![]() ff wat anders, 80/60 verlaging
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik heb 40 mm er verlagingsveren liggen. iemand die al eens iets ingekort?
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() Last edited by indewarre : 19-01-2010 at 18:51. |
|
||||
|
||||
![]() 40mm is niet de moeite waard
![]() Dat verschil zie je niet.. Hier op de mijne, toendertijd: Van: ![]() Naar: ![]() Met 5,5J velg + 195/50-15 bandjes
|
||||
|
||||
![]() ik wil de veren iets inkorten denk ik. iemand dit al eens gedaan?
|
||||
|
||||
![]() Koop je gewoon een schroefsetje. Die dingen kosten nog geen 200 euro meer, en dan rij je tenminste met iets veiligs rond.
Voordeel is dat je dan de boel ook kunt instellen op de hoogte die voor jou het beste is. Velgen van 15" met een beetje platte banden gaan niet uitzien met 40mm verlaging imo.
|
||||
|
||||
![]() ik weet echt wel wat een schroefset is heb er zelf ook een onder men andere auto (weitec) het moet eerst ff low budget en als ik men nieuwe opleiding heb afgerond ga ik em helemaal opnieuw opbouwen. zit te denken aan airride en wil daarom nu zo min mogelijk uitgeven aan de auto.
ik zit er aan te denken om de veren iets in te korten en op de schokbreker extra draad op te draaien zodat de stang niet de onderkant van de schokbreker raakt, aangezien hier genoeg creatievelingen zijn vraag ik gewoon om advies
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() Last edited by indewarre : 20-01-2010 at 21:25. |
|
|||
|
|||
![]() veren inkorten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() je mag ze wel inkorten zolang ze maar niet los tussen de schokbreker zitten vraag alleen maar of iemand dit al eens heeft gedaan toen je nog geen schroefsetjes had werd dit veel vaker gedaan
|
||||
|
||||
![]() vaak ben je te bang
|
||||
|
||||
![]() ik en m'n broertje hebben ervaring met het auto verlagen door compleet verwijderen van de veren
![]() ![]() kost (bijna) niks,maar echt veilig is het ook niet...wel laaaaaag ![]() (+je auto word zo krom als een hoepel...) wat jij wil heb ik ook eens geprobeerd,is een hels karwei... als het tijdelijk is zou ik er gewoon nog een stukje afhalen,ik heb het vaak zat zo gedaan en nooit wat gebeurd. ben ook zeker geen rustige rijder,dus daar ligt het niet aan.
|
||||
|
||||
![]() ik zat trouwens vanmiddag overhaulin te kijken,daar werd bij een resto-mustang ook gewoon een winding of 1.5 van de veren afgejast....
gewoon,omdat het prima kan!