![]() |
#21
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heel fel bedankt voor het medeleven...het is inderdaad kut maar we moeten verder. Kheb al een mail terug gehad van iemand, compleet blokje voor nog geen 300 EUR dus dat valt wel mee. één ding weet ik wel, ik haal mij zo'n nieuwe krukasbout en die gaat erin met mijn eigen max aandraaimoment en een hele hoop locktide! Ik hou jullie op de hoogte...
__________________
Audi S3 sportback, 310pk ![]() Past Cars: - Audi S3 sportback, 300pk, full black - Golf IV GTI TDI Exclusive - Powered by VVT [237 pk & 469 nm] - Golf 3 M-TDI |
#22
|
||||
|
||||
![]() De pomp is van een 1900TD alleen een van de laatste uitvoeringen. (startblokkering achterop)
Het grote verschil tussen een 1600 en 1900 pomp is de lengte van de neus. Die is bij een 1900 groter. (gelijk aan die van een TDI) Vervelend van de motor. Ik had het gisteren gelezen in jouw mail. Ik zou er direct een TDI in knikkeren als je toch bezig bent. ![]()
__________________
Groetjes, Bert VW Jetta 1.6 1984 (NL) Audi Q7 3.0 TFSI 2019 (UAE) Audi TT 2006 (UAE) Volvo XC60 2010 lifted and modified (UAE) "Because there's a thin line between hobby and mental illness!" |