![]() |
|
|||
|
|||
![]() zijn de bouten waar we de schokbrekers achter mee vast zitten
nog orgineel te verkrijgen bij de dealer wie weet dit en eventueel het onderdeel nummer alvast bedanktt |
|
||||
|
||||
![]() Die zijn er nog.
Bout is N 0104707 Moer is N 10209005 |
|
|||
|
|||
![]() dank je
|
|
||||
|
||||
![]() Bij mij zitte ze ontzettend vast,
WD40 en Cola helpen niet. Heeft iemand nog tips. B.v.d. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
Ben maar aan het slijpen gegaan. Geen mogelijkheid om los te krijgen. Erik. |
|
||||
|
||||
![]() Bent niet de eerste hoor die ze zo los moet maken.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nee zeker niet!
|
|
||||
|
||||
![]() Hier geen probleem gehad. Maar ja me auto was ook van een oud vrouwtje geweest en had altijd binnen gestaan! hehe
|
|
||||
|
||||
![]() Heb ze ook wel eens door moeten slijpen,en toen ik vorig jaar bij mn 75er mk 1 de bouten los moest maken was ik op het ergste voor bereid (na 17 jaar stilstand)...maar tot nu toe is elke bout aan de 75er los gekomen alsof ze een week ervoor nog nieuw aangedraaid waren
![]()
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
![]() bouten besteld en dan zien hoe ze los te krijgen zijn
|
|
||||
|
||||
![]() met de zuurstofzaag gaan ze altijd los,maar meestal zitten ze vast in het rubber...
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat was bij mij het probleem, toen maar de slijptol er in gezet omdat ook ik ze niet los kreeg ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat is een algemeen probleem
![]() blijven bijna altijd in het rubber vast zitten.
|
|||
|
|||
![]() Tip als je nieuwe schokbrekers monteerd de bouten insmeren met kopervet dit voorkomt dat ze vast roesten, en de oude bouten verwijderen de koppen er afslijpen en dan de bevestiging iets uitelkaar buigen dan kan je ze er zo uitpakken dit draai weer bij elkaar als je de nieuwe monteerd.
mvg JVH |
|
||||
|
||||
![]() Bouten kunnen wel hergebruikt worden als ze er netjes afgaan of moeten deze vervangen worden?
Groet, Arno
|
||||
|
||||
![]() Zijn geen rekbouten, kan je hergebruiken als ze nog netjes zijn.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ok thanks
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er eentje kapotgedraaid, de rest kwam er proper af. gwn een buisje (lees buis van een meter) over de sleutel schuiven en draaien maar. (wees voorzichtig dat je niet TE veel kracht zet)
|
|
|||
|
|||
![]() Hoi allemaal
zonder slijpen of hakken beetje spierkracht pffffffffffffff hebben we ze los gekregen..... was wel doorzetten maar this gelukt PS arno ![]() ik zou nieuwe bouten kopen voor 5 euro heb je nieuwe incl moer bij de dealer te verkrijgen Kopervet er aan (bout & moer) tijdens monteren en als het zover komt heb je de volgende keer niet zo veel moeite met los halen ![]() ![]() Last edited by gizmo98 : 18-02-2010 at 21:23. |