![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hee mensen
Ik ben niet zo thuis in de golfjes 3 maar ik ga mijn polotje 1f er uit doen voor iets met meer ruimte. Eigenlijk zocht ik iets van een caddy oid maar nu word mij via via een golf variant aangeboden. Het gaat om een 97er variant 1.8 color concept ![]() Meer weet ik nog niet van de auto behalve wat er loos aan in. Nou was ik even aan het google`n en kom ik allemaal color concept GTI`s tegen ![]() ik kan ook wel gewoon tot komende week wachten maar was even nieuwsschierig ![]() Gr Arno
|
||||
|
||||
![]() of zijn deze uitvoeringen misschien alleen in GTI`s geleverd? en is de info die ik heb gehad niet juist?
|
||||
|
||||
![]() Geen Id ...maar 6 aug. ben ik er voor je
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi Arno,
De "Color Concept" uitvoering is idd alleen uitgebracht op Golf GTI mk3. Ik denk dat deze interieur is overgeschroefd in deze Variant. De kleur van de interieur is bepaald door de kleur van de auto en de keuze is niet bepaald uitgebreid. Als ik me vergis dan hoor dat nog van iemand. Mzzl Juul
|
||||
|
||||
![]() Quote:
super ![]() @VwPsycho: de kleur van het interieur weer ik dus juist niet ![]() Maar goed misschien is een kijkje nemen ook wel handig. Het contact gaat via via wat dus niet geheel duidelijk is ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ze zijn er ook als GT. Volgens mij ook zelfs als Variant. |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb ook wel eens een Colour Concept variant gezien. Doppel-Wobber zegt:
http://www.doppel-wobber.de/wbb2/Mo...ur-Concept.html Quote:
Ja dus. Als het een benzine is dan is het een GT, hier 1 in het blauw: http://tinyurl.com/yz8edgb Volgens mij zitten ze allemaal best goed in de opties, leuke auto dus! Last edited by Boeie : 31-01-2010 at 21:22. |
|
||||
|
||||
![]() Nou dan, kijk es aan! Wist ik niet, nu wel!