![]() |
|
|||
|
|||
![]() als zo een ding moet uit wijken of stoppen wat zijn de gevolgen dengkje als je met een g60 of iets dergelijk het zelfde moet doen dan zijn de gevolgen heel anders
ik heb zelf 4 jaar gereden en dan kom je wat tegen ik zat vooral in de have van antwerpen gent en zee bruggen |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
jup.. ben ik wel eens tegen gekomen
|
|||
|
|||
![]() FH trans en dan scania rijden
![]() En die gasten van Oldenburger.. "Der zit iemand ons op te nemen met een camera".. *knauw, Knauw* hahah ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
400Pk is inderdaad meer dan genoeg. Ik wil alleen maar aangeven hoeveel geld er door die mensen aan hun auto uitgegeven wordt, wat eigenlijk onzin is als je kijkt wat ze rijden ![]() Wat betreft die zekering; dat is alléén bij de oudere Scania's (4-serie) met een analoge tacho ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() mijn kleine scania-tje liep 125... tegen de begrenzer houden op 89, sleutel naar accesoirestand draaien en weer terug... weg begrenzer...
|
||||
|
||||
![]() Die van defensie (scania 8 x 8 als ik het goed heb) kan je gewoon zekering 1 uit er trekken, je rijd geen 150 maar 120 haald die wel....
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ik hou best van hard rijden. Maar met een vrachtwagen zo hard rijden vind ik gewoon gevaarlijk en onverantwoord!
Wat Maniacmark al zegt; Als zo'n ding achter in je ploft met zo'n snelheid en dan ook nog eens beladen dan blijft er niks van je over.
|
||||
|
||||
![]() Nja, d'r zijn d'r genoeg die met de auto door woonwijken vliegen waar net zo goed wat kinderen tussen de auto uit kunnen springen.
Ik zeg niet dat het goed is, maar iedereen doet wel eens iets doms. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nou idd en wat is dom rijd liever met een vrachtwagen 150 dan 250 in een mk1 weet wel heel zeker dat een vrachtwagen veiliger is hoef je ook niet zo op de voorruit te leten of hij nog goed int rubber blijft
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
|||
|
|||
![]() ja dat is waar maar de gevolgen voor de andere autos zijn niet om aan te zien
als je in de fille staat en er komt zo en monster af die stopt niet met 3 autos ![]() Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als ik met 60 door een 30km-wijk vlieg en op een zebrapad een groep schoolkinderen schep, zijn ze net zo dood als wanneer die vrachtwagen achterin een file vliegt. En dan rijd ik 60, dat is zo vreselijk snel nog niet. ![]() Denk alleen dat die trucker eerder stilstaat na het intrappen van de rem dan ik.
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die gast links ziet de bui al hangen, maar is volgens mij te achterlijk of effe een paar stappen terug te doen.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Jonges..
De meeste die ook meer dan 100,000km per jaar maken kunnen hier over oordelen er zijn meer gevaren in mensen die telangzaam rijden en met 20 dingen tegelijk bezig zijn!achter het stuur.. dan met een beroepschauffeur die tehard rijdt! ik rij altijd tehard ben ik vroeger thuis.. scheelt iedere dag een uur als ik door rij.. Grtz
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja want pas dan kun je oordelen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oordelen mogen alleen rechters ![]() Maar vrachtwagenchauffeurs die met 5 km verschil een andere vrachtwagen inhalen is zeer irritant.. Kunnen ze beter met 120 er langs rijden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan zijn er toch erg veel vrouwen die rechter zijn. ![]()
|
|||
|
|||
![]() in zweden hebben ze wel eens een scania op de voorruit gezet
![]() ![]() en op een ovaalbaan hebben ze wel eens 125 gereden maar toen begon het zooitje een beetje te rammelen ( van horen zeggen ) trekker met trailer. en ik mag toch wel hopen dat deze grote jongens ook wel wat beter op het overige verkeer letten dan de gemiddelde malloot die denkt dat die alleen in het verkeer is. En dat de vrachtwagens omvallen bij bosjes.... en redelijk gedeeltje valt ook om door toedoen van personenwagens die denken dat de vrachtwagens net zo wendbaar zijn btw ik meen dat een scania vanaf de dealert tot 720 opgepept kan worden..... vanaf fabriek max 620 Ik ben werkzaam in zwolle ![]() ![]()