![]() |
|
||||
|
||||
![]() idd,zelfde idee als peugeot maar dan iets groter(schat ik zelf)
maar de ontsteking die hij nou heeft is gewoon elektronisch,zou um gewoon lekker in het blok zetten...
|
||||
|
||||
![]() Ja mijn ontsteking is elektrisch, maar zonder begrenzer. Ik heb er ook nog 1 liggen van een Audi 80 GTE, met begrenzer.
Ja die van die V8 lijkt niet echt te passen, ik moet echt zo'n voet hebben waar je die haak omheen klemt. En die link werkt niet, ik moet inloggen ![]() *edit* Oh je bedoelt voor op de kop, Breadfan ![]() ![]()
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y Last edited by Typ 81 : 08-03-2010 at 23:29. |
|
||||
|
||||
![]() Hmmm,, Ik maak gebruik van de inlogcode van het werk , dus daar kan ik je helaas niet aan helpen.
Zoek even op : hbase.nl peugeot 205 1600GTI bosch onsteking Bwjr:87-90 |
|
||||
|
||||
![]() Ja die is ideaal denk ik klik
|
||||
|
||||
![]() Gevonden dus,gaat helemaal goedkomen.
|
|
|||
|
|||
![]() Let wel op dat de oliepomp dan mee gaat
Als het asje[van de pomp] te kort is gaat de pomp niet mee |
|
||||
|
||||
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ja en anders monteer ik gewoon een 8v oliepomp
![]() Iemand misschien een foto van een KR met Webers en zicht op het afgedopte gat in het onderblok?
|
|||
|
|||
![]() Nou alle adviezen, tips en trucs ten spijt: Dit gaat niet passen....je hebt domweg geen ruimte voor de verdelerkap, zelfs niet voor een haakse Peugeot kap, er zit een kop in de weg...
Bovendien moet je een andere oliepomp inbouwen, de pomp van een KR heeft spiebanen, en de verdeler van een 8 klepper heeft een nok. Maar zelfs als je de pomp wisselt past het niet, het probleem is namelijk niet de inlaat, maar de kop steekt te ver uit. Mocht er iemand zijn die het wel voor elkaar heeft gekregen ben ik benieuwd welke verdeler er dan op is gegaan, want de meeste verdeler die er voor een Golf zijn, hebben een veel te grote hoogte, zelfs zonder verdelerkap erop past het niet. Elke tip is dus zeer welkom Last edited by Fred : 19-03-2010 at 19:51. |
|
||||
|
||||
![]() Ja ik zat er aan te denken om de verdeler in te korten of iets dergelijks. Dat ding is echt lang, maar de functie van die lengte
![]()