Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Algemeen
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 08-03-2010, 23:15
De Pul's Avatar
De Pul De Pul is offline
5 Cylinder Turbo Donateur - Literpul
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 13,624
Default

idd,zelfde idee als peugeot maar dan iets groter(schat ik zelf)
maar de ontsteking die hij nou heeft is gewoon elektronisch,zou um gewoon lekker in het blok zetten...
__________________
Don't take life too serious. You'll never escape it alive anyway.
Reply With Quote
  #22  
Old 08-03-2010, 23:20
J-9A-N's Avatar
J-9A-N J-9A-N is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,678
Default

Bedoel eigenlijk DEZE

Past op de 8v onsteking en scheelt weer een beetje in de hoogte
Reply With Quote
  #23  
Old 08-03-2010, 23:23
Typ 81's Avatar
Typ 81 Typ 81 is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 863
Default

Ja mijn ontsteking is elektrisch, maar zonder begrenzer. Ik heb er ook nog 1 liggen van een Audi 80 GTE, met begrenzer.
Ja die van die V8 lijkt niet echt te passen, ik moet echt zo'n voet hebben waar je die haak omheen klemt. En die link werkt niet, ik moet inloggen

*edit* Oh je bedoelt voor op de kop, Breadfan Nee daar kom ik niet mee weg, dat hele ding zit gewoon in de weg
__________________
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y

Last edited by Typ 81 : 08-03-2010 at 23:29.
Reply With Quote
  #24  
Old 08-03-2010, 23:38
J-9A-N's Avatar
J-9A-N J-9A-N is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,678
Default

Hmmm,, Ik maak gebruik van de inlogcode van het werk , dus daar kan ik je helaas niet aan helpen.
Zoek even op : hbase.nl peugeot 205 1600GTI bosch onsteking Bwjr:87-90
Reply With Quote
  #25  
Old 08-03-2010, 23:44
Typ 81's Avatar
Typ 81 Typ 81 is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 863
Default

Ja die is ideaal denk ik klik
__________________
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y
Reply With Quote
  #26  
Old 09-03-2010, 22:31
J-9A-N's Avatar
J-9A-N J-9A-N is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,678
Default

Gevonden dus,gaat helemaal goedkomen.
Reply With Quote
  #27  
Old 10-03-2010, 19:53
golf mkII 16v golf mkII 16v is offline
Getting there...
 
Join Date: Oct 2005
Posts: 7,530
Default

Let wel op dat de oliepomp dan mee gaat
Als het asje[van de pomp] te kort is gaat de pomp niet mee
Reply With Quote
  #28  
Old 10-03-2010, 19:54
J-9A-N's Avatar
J-9A-N J-9A-N is offline
No personal life
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 2,678
Default

Reply With Quote
  #29  
Old 11-03-2010, 11:48
Typ 81's Avatar
Typ 81 Typ 81 is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 863
Default

Ja en anders monteer ik gewoon een 8v oliepomp Alleen begin ik me wel nu af te vragen of ik ruimte genoeg heb voor de stroomverdeler als ik Webers aan die kant monteer. Ook al gebruik ik die Peugeot verdelerkap.

Iemand misschien een foto van een KR met Webers en zicht op het afgedopte gat in het onderblok?
__________________
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y
Reply With Quote
  #30  
Old 19-03-2010, 17:50
Fred Fred is offline
Postwhore
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,351
Default

Nou alle adviezen, tips en trucs ten spijt: Dit gaat niet passen....je hebt domweg geen ruimte voor de verdelerkap, zelfs niet voor een haakse Peugeot kap, er zit een kop in de weg...

Bovendien moet je een andere oliepomp inbouwen, de pomp van een KR heeft spiebanen, en de verdeler van een 8 klepper heeft een nok.

Maar zelfs als je de pomp wisselt past het niet, het probleem is namelijk niet de inlaat, maar de kop steekt te ver uit.

Mocht er iemand zijn die het wel voor elkaar heeft gekregen ben ik benieuwd welke verdeler er dan op is gegaan, want de meeste verdeler die er voor een Golf zijn, hebben een veel te grote hoogte, zelfs zonder verdelerkap erop past het niet.

Elke tip is dus zeer welkom

Last edited by Fred : 19-03-2010 at 19:51.
Reply With Quote
  #31  
Old 29-03-2010, 22:49
Typ 81's Avatar
Typ 81 Typ 81 is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2009
Posts: 863
Default

Ja ik zat er aan te denken om de verdeler in te korten of iets dergelijks. Dat ding is echt lang, maar de functie van die lengte
__________________
Ex Daily / Hobby drive: Audi 80 Formel E CL 1.8 '84 LD6Y
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 05:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum