![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() ff een vraagje
zijn de veerpoten van een 1300 en een 1800 gelijk? |
#2
|
||||
|
||||
![]() ja das een goeie vraag
de vraag is eigenlijk krijg je een jetta 1800 met veertpoten van een golf 1300 door de technische controle??? ;-) (wel in belgië moest da verschillend zijn) |
#3
|
||||
|
||||
![]() past gewoon zonder problemen..
|
#4
|
||||
|
||||
![]() dat het past dachten we zelf ook al, maar is een 1800 niet veel zwaarder dan een 1300??
als dit zo is gaat een 1800 op d veerpoten van een 1300 dan niet veel meer dansen op de weg? |
#5
|
||||
|
||||
![]() Als dat zo zou zijn, is het verwaarloosbaar...
|
#6
|
||||
|
||||
![]() ok bedankt,
dan zal ons ma begin december ff -6cm rondom rondrijden zodat er met de jetta naar de controle gereden kan worden ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() waarom mag ie niet met -6 naar de keur? zo steng zijn ze toch niet in belgie?
__________________
'06 A4 1.8T Quattro
'85 Transporter '85 Golf
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Quote:
HAHAAHAHAHA da's een goeie :biggrin: ga binnekort met mijn schroefvering naar de keuring, ben een keer benieuwd ![]()
__________________
89er Golf 2 GTi 8v (PF) 86er Polo 2 Steilheck (MH) |
#9
|
||||
|
||||
![]() omdat er in belgië zoiets bestaat als een minimum bodemvrijheid van 9 cm die je moet hebben
het duurt nu ook niet echt lang om de veerpoten te veranderen he @ FMA ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze met een schroefkit wel door de controle geraken, wel op de normale hoogte gedraaid ![]() |