![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo mensen,
dit klinkt misschien heel stom maar ik krijg me voor bumper maar neit los van me zijschermen.... ![]() De bouten in de balken weet ik maar met schuiven wil hij ook al niet zoals ik met de kleine bumpers van de Golf 2 weet!! Iemand hier die weet hoe ik hem er af kan krijgen?? Vast wel tog ??? ![]() Ik lees het wel.. Gr, Jeff ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb je de grote of de kleine bouten in de balken los gehaald? Je moet die vier grote namelijk hebben, 17mm volgens mij. Die andere twee moeten blijven zitten.
De bumper zit verder nergens anders vast. Hij zit gewoon over die klipjes op de schermen heen geschoven, niet vast gezet. Dus je zou hem gewoon naar voren weg moeten kunnen schuiven.
|
|||
|
|||
![]() Zitten er geen parkers in gedraaid
Binnenkant spadbord naar de ori steunen in de bumper |
|
||||
|
||||
![]() aan Breadfan83:
Ja dat klopt die heb ik los gedraait is idd 17 en er is geen beweging in te krijgen, in tegen stelling van de achterbumper van een maatje van me. die schoof er wel zo vanaf. aan Golf MkII 16v: Heb niet echt onder de auto kunnen kijken... Hij ligt een beetje laaaaag ![]() Grootlichaam past er niet snel onder zou ik even op een brugof krik moeten kijken. Maar zou misschien wel kunnen ja.. ik zou alleen niet weten wrm :O |
|
|||
|
|||
![]() Wiel eraf en het binnenscherm iets los halen
|