![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij laat ik weten dat mijn Golf Gti 8v te koop is. Bouwjaar 1989 atlas grau is de kleur
262+k op de klok. De wagen heeft een nieuwe motor gekregen. Nieuwe Mahle Audi 2E zuigers Nieuwe zuigerveren Nieuwe drijfstang lagers Nieuwe Krukaslagers Krukas gepolijst en opgemeten. Nieuwe tussenas lagers Onderblok geboort en gehoont Onderblok gevlakt boven en onder Onderblok gereinigt Kop gereviseerd en geflowd en uitgelitert Nieuwe kleppen (uitlaatzijde) Nieuwe zittingen Nieuwe kleprubbers Nieuwe geleiders Injectors gereinigt Nieuwe rubbers op de injectors Nieuwe injector houders Komplete blok nieuwe pakkingen en keeringen Nieuwe waterpomp Nieuwe oliepomp 272Gr nokkenas van KatCams Verstelbaar nokkenas tandwiel van RTE-Tuning Lichter vliegwiel 3Kg Chip (Bolku Tuning) Magnecor Bougiekabels HartMann Spaghettie RVS Powersprint uitlaat 65mm Motor heeft na revisie 10. 000kilometer gelopen. Optie's open schuifdakje edition intrieur perfecte staat geen instapschade. ap fahrwerke schroefset nieuwe hoofdremcillinder van een G60 nieuwe rembekrachtiger 280mm Zimmerman schijven geboort Zimmerman geboorde schijven achter nieuwe wiellagers rondom nieuwe remleidingen rondom nieuwe blokken voor yellowstuff achter origineel spaghettie spruitstuk wiecherse kooi (sier) OMP achter stabilisator tussen de schokdemper torens Wiecherse voorste stabilisator boven op de schokdempers fire&ice velgen met nieuwe banden 165-45-15 nangkang voor 165-45-15 nangkang achter BBS Velgen niet te koop Minpunt: is nu dus alleen dat de wagen geen apk erop heeft. Prijs 2500,- euro. Onderhandelbaar. Voor info PB. Geen losse onderdelen verkoop. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 28-03-2010 at 12:07. |
|
||||
|
||||
![]() Foto's:
|
||||
|
||||
![]() Up
|
||||
|
||||
![]() Dus je biedt hem aan in de advertentietitel met BBS RM en vervolgens zeg je in de advertentie zelf dat die er niet bij zitten?
![]() Edit: nu de prijs 3k gezakt is snap ik het... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee er is iets verkeerd gegaan gisteren, ik heb de advertentie gemaakt op me gsm, ik denk dat ik daar een foutje heb gemaakt.
Title mag aangepast worden, BBS zitten er niet bij nee, Vraagprijs is 2500euro. Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Motor loopt weer probleem opgelost.
Loopt weer netjes. Upke! Gr Ronnie
|
||||
|
||||
![]() Waarom geen apk?
|
|
||||
|
||||
![]() Wat was het probleem met de motor.
|
|
||||
|
||||
![]() In zijn projecttopic:
Draadbreuk brandstofpomp.
|
|||
|
|||
![]() Waar is de motor klaar gemaakt?
|
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Motor is geboort bij Donkers motoren revisie in Heerlen, koprevisie is bij Jetten Motorenrevisie gedaan. Complete heropbouw is volledig in eigen beheer gedaan.
Voor meer info graag even een PBtje sturen. Gr Ronnie
Tony Kart Rotax Senior Max 125cc 32PK. ![]() Last edited by De Limburger : 23-03-2010 at 11:36. |
|
||||
|
||||
![]() even voor de verbetering.
het was donkers in heerlen maar is leuk geprobeerd ronnie.hihihihi verder heb ik er samen met ronnie aan gewerkt en is niet gespaart op het project. grtz eddy
|
|||
|
|||
![]() Heb je geen foto's met de Fire & Ice velgen?
|
|
||||
|
||||
![]() Zie projecttopic!
http://www.volksforum.com/forum/sho...7&page=83&pp=20 |
|
||||
|
||||
![]() Up
|
||||
|
||||
![]() Alleen zijn de velgen nu mat zwart en zitten er nieuwe Nangkang AS-1 Banden op. 165-45-15 rondom.
|
|||
|
|||
![]() Is deze er nog?
Pm verstuurd
|
||||
|
||||
![]() pb terug
|