![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hej iedereen,
Men maat heeft onder zen passat een remus zitten. Al 4 jaar rijd hij naar de keuring (belgie) en is alles in orde. Vorige week gaat hij ook en word hij geknipt omdat er geen attest van de remus bij zit ![]() Iemand een idee waar je dit attest kan verkrijgen of iemand die een attestje heeft dat ik ff kan kopieren om de nummers over te zetten?? Grtz Jel ![]() Zal vande week ff foto's poste van de uitlaat.
|
||||
|
||||
![]() had voor mijn golf 2 ook een remus gekocht tijdje geleden , ook zonder attest .
Hiervoor heb ik naar een remus verdeler gemailt . Heb toen code onder uitlaat en type wagen moeten mailen . Volgende dag attest in mailbox gekregen . |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hej merci voor de reactie, Heb je mss ook een linkje naar de verdeler? Grtz Jel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb je pm , gestuurd .
|
|
||||
|
||||
![]() Ik dacht dat bij sport uitlaten nooit een attest zat, tenzij deze TUV gekeurd is!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ze moeten E-keur hebben en type goedgekeurd voor de auto zijn. Met het 1e heb ik al is problemen met oom agent gehad.