![]() |
|
||||
|
||||
![]() er zij plannen om volgend jaar de passat tewisselen voor een bora variant - a4 avant .
vandaar dat ik eens voorzichtig begin met aanbieden van onze familiebak . het is een 95er exclusief met aardig wat kilometers . de kilometerstand is nu 219 dkm . van het jaar zijn de achterremblokken - luchtmassameter en de startmoter vervangen . Abs / Esp Roofrails Getint glas Mistlampen 16''LM velgen Klasse a Alarm via de Centr. deurvergrendeling afst.bed (alles gaat automatisch dicht en opslot als je het alarm aanzet) Dubbele Airbag Boordcomputer 4 hoofdsteunen Cruise control Deelb. achterbank Buitentemp. meter Stuurbekrachtiging Elektr. buitenspiegels Elektr. schuifkanteldak Stuur en voorstoelen in hoogte verstelbaar Elektr. ramen voor + achter Bumpers in carrosseriekleur Centr. deurvergrendeling afst.bed Velours bekleding Make-up spiegels verlicht het is een nederlandse auto en is altijd dealer onderhouden geweest de vraagprijs is 4000 eurie dit is inclusief de borbet`s 9x16 + de standaard bbs`s (met banden) ook krijg je het complete orginele luchtfilter erbij . hoor wel of er iemand interrese heeft . heb nog geen haast oja foto`s kun je zien op m`n homepage http://members.lycos.nl/passat35i/studies.html Last edited by appie : 21-11-2004 at 12:22. |
|
||||
|
||||
![]() Wanneer is volgend jaar ?
Over 5-6 weken komt de tweede dus ben ik weer naar B4's aan't kijken. Vandeweek lekkage gehad in de Vento en dan ben je het gelijk zat ![]() Zal eens kijken of er animo is voor mijn Vento
|
||||
|
||||
![]() Quote:
maakt niet zoveel uit hoor . als ik het morgen met iemand eens word gaat hij gewoon weg hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Je hoort het wel, als hij weg is dan is hij weg :biggrin:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is goed geef maar ff een brul via de mail masca@kabelfoon.nl ![]() ab |
|