![]() |
|
|||
|
|||
![]() Waar staat ie nou te koop????
Zaandam of Wormer? http://link.marktplaats.nl/314925434 http://link.marktplaats.nl/337674682 |
|
|||
|
|||
![]() ze hebben in ieder geval alle 2 nogal wat ''kosten'' gemaakt aan deze Rallye
maar waar aan................... ![]() ![]() Maar wat zonde voor deze Golf Rallye!! ![]() vreselijke kleur,wielen,pookknop,booskijkers (ZELF OP DE ACHTERLICHTEN!!,spiegels,EMBLEEMLOZE grille!, en als klap op de vuurpijl dat houten stuur......ohw ohw ohw ![]() ZONDE ZONDE ZONDE!! Last edited by Geditionone : 11-04-2010 at 14:50. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is idd niet om aan te zien maar een dagje sleutelen en alles is er weer uit hoor das niet zo'n drama strakke achterklep vind ik wel weer zonde ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 300pk
![]() Dan ben ik de kerstman, wat een vern*kte rallye zeg... Wil je 300 pk uit een g60 krijgen dan moet je ongeveer het maximaal mogelijke doen aan het blok en dat is hier echt niet gebeurd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Radiateur en intercooler van een vr6?????
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
praat pk,s zijn het, daar heb ik de schuur ook vol van liggen. ![]() ![]() |
|
|||||||
|
|||||||
![]() Quote:
snelle lagers ![]() Quote:
kick down, is het een automaat ![]() Quote:
niet echt fijn, een motorblok dat op DOT 5.0 remvloeistof loopt ![]() Quote:
interkoeler van een vr6 ![]() Quote:
![]() Quote:
dimlicht in het knipperlicht ![]()
|
|||
|
|||
![]() hij mag hem hier neer zetten , geen probleem
|
|
||||
|
||||
![]() Gedurende de spuitwerkzaamheden is de kofferbak gecleaned
Altijd handen als de spuiter bezig is met spuitewerk en zijn hulpje gelijk even de kofferbak doet schoon zuigen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Mooiste geluid wat je, je kunt bedenken. Harder dan een motor en bij het schakelen komen de klappen en vlammen te voorschijn. Voor de apk is dit geen probleem .....................een ware Rallye geluid.
![]() ![]() De kleur verandert van aubergine naar zwart, van oud bruin naar goud, van koper naar brons afhankelijk van de stand van de zon ![]() ![]() ![]() Of hoe je de auto neerzet ![]() |
|
||||
|
||||
![]() 300pk kun je schudden ed motor ziet er wel iets anders uit
![]() 1H met nokkenas/chip en een flinke dosis geluk komt op een 220pk/280nm uit. Maar een chip op maat van JD dan is er ook een uitdraai bij ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nou idd wat een klets kut die intercooler van een vr6 ![]() en 300pk haald hij nooit zoals andre al zegd 220pk met andere nokkenas en chip is al heel erg zeldzaam moet je echt een bijna nieuwe motor hebben en een g-lader intercooler die echt in top staat zijn en heel goed blijven luisteren of hij niet pingeld ![]()
veeel nedrglands gehebt......,wijnig gehielpt ![]() T5 2.5tdi multivan lwb 335pk 678nm Audi Rs2 94 nogaro blue 350pk+ Audi Rs2 95 nogaro blue total rebuild Audi Rs4 02 B5 imola yellow 487pk Project Rallye 2.5L 5cilinder turbo Sold |
|
||||
|
||||
![]() Plus nog het feit dat ie denkt dat de auto over 5 jaar wegenbelastingvrij wordt
![]()
|
|||
|
|||
![]() kortom een ''verprutste'' Golf Rallye,van een eigenaar die er ''schijnbaar'' erg veel verstand van ''denkt'' te hebben.....
![]() ![]() enige (of enigste ![]() ![]() ![]() ik moet het nog een keer zeggen: tering wat zonde wat er met/en wat deze Rallye is gedaan/aangedaan,of hoe je het maar wil noemen........ ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga Jeroen even bellen welke chip daarin gemonteerd is, dan had ie dat bij mij ook wel mogen doen! Mijn Rallye nu maar 225pk en 280Nm.
Blijkbaar had ik nu voor het zelfde geld 300+ pk gehad.... NONDEJU WANNE ONZIN! En wat jammer van een auto die zo mooi had KUNNEN zijn.
|
||||
|
||||
![]() Zonde van de Rallye
![]()
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() Had de advertentie (jammer genoeg) al eerder gezien, toen gelijk stichting correlatie gebelt en ben er nog niet overheen.
![]()
|
|||
|
|||
![]() Motorruimte ziet er droevig uit. Mag wel eens een poetsdoek door heen.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hij heeft een hele hele speciale chip, Chip Foose haha ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Het is een ex SRV auto. Luchthoorn hangt er ook nog in of hij denkt dat hij net zo snel is als The dukes of hazzard
![]() |