![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
ben sinds kort in bezit van een vw polo 1.6 8v uit 1995 maar van het weekend sloeg de motor niet meer aan nu is het zo : het blok is volgens mij niet voorzien van een bdp/krukas sensor krijgt volgens mij zijn gegevens via de halgever op de onsteking de bobine en de halgever is goed zodra ik de auto op het contact heb staan en de onsteking losneem en eraan draai hoor je de motor inspuiten en vonken dus dat is allemaal goed maar zodra ik de auto wil starten met de sleutel heb ik geen onsteking dus het moet eigenlijk aan de startonderbreker liggen zou ik zeggen nu was mijn vraag komt dit allemaal een beetje logisch over of heeft iemand hier ervaring mee kan het zijn dat de startonderbreker mijn sleutels eruit gegooid heeft dat hij ze niet meer herkend en is alleen opnieuw inleren bij de vw dealer genoeg als ik de startonderbreker moet vervangen moet ik dan ook contactslot of ecu vervangen of staat dat erlos van zoja moet de startonderbreker , contactslot of ecu van een 1.6 zijn en moet dit van de zelfde auto zijn ( ivm onderdelen afhalen van sloop auto) alvast bedankt gr vlaszak |
|
|||
|
|||
![]() Contactblokje vervangen bij het contactslot..
|
|||
|
|||
![]() very good ,haha[url= http://www.polob2c.com]lacoste polo [/]url
|