![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey wim,
ik kom geregeld op meeting's maar heb die kawa groene mk1 niet eerder gezien. opzich is het geen raar wagentje |
|
|||
|
|||
![]() Heejj Kest gozar !!
hoest met mijn oude mk2 ???? whehehehe leeft tie nog ?? |
|
|||
|
|||
![]() de type2 heb ik al een jaar niet meer, ik heb veel ellende gehad met het menghuis omdat er een monteur was die het vond dat het co te hoog stond.
na die tijd heeft de auto telkens rot gelopen en veel in de garage gestaan en heb hem toen verkocht. |
|
|||
|
|||
![]() Zonde man
want blokkie liep goed toen fijn he dat andere mensen het voor je verkloten |
|
|||
|
|||
![]() hij heeft het maar een kleine poos goed gedaan,daarna was het voorbij met de lol.
de rekkeningen om het menghuis weer goed te krijgen liep in het laatst zo hoog op dat ik hem in geruild heb op een type3 vr6 en moet zeggen dat rijd ook fantastie's maar mis zo'n gti wel. de oude mk1 heb ik 3 weken terug verkocht door het werk en te weinig tijd heb ik hem weg gedaan, en zodra ik genoeg aan de kant heb gelegt komt er zekker weer een type1 gti |
|
|||
|
|||
![]() Mis je gti ??? als je een vr6 heb ??
wist wel dat je niet spoorde lol ik heb momenteel ook ff niks meer maar ik wil in het voorjaar weer een mk1 kopen kan ik nu effe lekker sparen voor een leuke straks ![]() |
|
|||
|
|||
![]() de vr6 gaat als een zwijn maar dat deed de gti net zo, gewoon dat vermogen was leuk.
met de 6 heb ik ook onwijs veel plezier vooral als niemand verwacht dat het een 6 is hehhehehe |
|
|||
|
|||
![]() gooi mij weer es bij je msn !
ben je email kwijt whehe die mk2 heb ik altijd alleen maar met een slippende koppeling gehad dus ik weet niet precies of tie ging maar volgens mij was tie ook aardig pittig |
|
||||
|
||||
![]() hej wim pie!!!! heb je `m gekocht??
Want daar zijn we natuurlijk wel eventjes benieuwd naar!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ging het om die knalgroene, met bumpers eraf en de gaten dichtgelast? 1100 motor?
Kan wel achterhalen hoe en wat anders... Maar weet neit of het daar wel om gaat.
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
|||
|
|||
![]() Heejj Rene
nee heb hem niet gekocht heb een andere op het oog niet zo opvallend maar ook zeker een heel net autotje als ik hem gekocht heb komen er zo snel mogelijk foto's op het forum |