![]() |
|
||||
|
||||
![]() Erg mooi geworden!
|
||||
|
||||
![]() Heel dik Tim! Ik had hem gisteren nog zien staan bij jouw vriendin voor de deur. Echt dik vanachteren!
|
||||
|
||||
![]() Niet netjes om dat over Sanne te zeggen Furb..
![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Netjes hoor kerel
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ahh... hoe kon het ook anders dat iemand hem in ging koppen
![]()
|
||||
|
||||
![]() heb weer een volgend vraagje, ik vind dat hij achter nog wel iets zou mogen zakken alleen is de stelring er al tussenuit en kan ik dus niks aanpassen om te kunnen zakken. ik weet dat je ook de veren kunt laten persen maar weet niet of ik dat wil. Zijn er nog meer opties om die laatste paar cm te kunnen zakken?
Ik zag wel dat een passat 3b met v-max een net iets kortere veer heeft als een bora en deze er aardig hetzelfde uitziet dus miss ga ik die is proberen. of kan iemand mij zo al vertellen dat da nie past. |
|
||||
|
||||
![]() Je kunt ook zoeken naar andere veren, via biesheuvel.nl bijvoorbeeld. Hebben verschillende diameters een gewichtklassen.
Mooie bora geworden overigens!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bedankt, wat ze daar hebben zijn verlagingsveren voor originele sets dus daar heb ik niet zo veel aan. nog andere iedeen? |
|
||||
|
||||
![]() ze verkopen als het goed is ook losse veren voor schroefsets, heb er wel eens een schroefset gemaakt met losse veren en schroefbussen... Anders moet je ze ff bellen, ik zie ze op de site ook zo snel niet staan. Je moet in ieder geval niet bij tuning zoeken, eerder bij racing
![]()
Mijn garage: Last edited by Neill_s : 03-05-2010 at 12:52. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb ze net gebeld en dat kan inderdaad. moet je zeggen welk gewicht je wilt en je kunt zeggen hoeveel lager die dan moet zijn. 75,- per kant (achter). hoe weet je nu precies wat je voor gewicht moet hebben? hij had het over 40 of 50 kilo ofzo! |
|
||||
|
||||
![]() Het makkelijkst is uizoeken hoeveel kg je huidige veren zijn. Staat misschien in de papieren? Of de importeur ff bellen. Het lijkt mij dat de 2 veren de druk op de achteras moeten "tillen".
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit man! dikke shit!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik zag je gisteren nog uit de frietkraam kijken toen ik langs reed hehe! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
idd klopt viel nogal op ![]() echt mooi ![]() |
|
||||
|
||||
![]() is een strakke bora geworden zo
![]()
|
|||
|
|||
![]() OMG! hij is echt super geworden.
Mijn complimenten!!
|
||||
|
||||
![]() thnxx iedereen, ik ga waarschijnlijk vanmiddag foto's maken met misha en als ik die heb zal ik ze hier plaatsen en/of op dubclub-online.nl! voor de mensen die naar worthersee gaan kunnen hem ook zien!
|