![]() |
#1
|
|||
|
|||
![]() Beste mensen,
Ben al weer een tijdje bezig om alles weer aan te sluiten qua lucht slangen. Op me blok zitten vele slangen die niet of met de gegevens van de dealer kloppen. ![]() Ik kom er niet uit hoe de slangen worden aangesloten. ![]() ![]() En ik heb zowel links als rechts onder mijn scherm een lucht expansie vat zitten. En heb er zelfs een onder me motorkap hangen. Groot met allerlei bolletjes en is gemaakt van hard plastic. Waar dient deze voor? En waar word deze op aangesloten?? Dun slangetje.. Als je op deze link klikt zie je weer een andere aansluiting zitten. Daar zie je niet die straal pomp motor zitten? En er zit geen t stuk naast de koud start sproeier ... Wie kan mij vertellen hoe het nu zit om alle slangen juist aan te sluiten. En welke dikte vacuüm slang word ervoor gebruikt etc etc. De wagen komt uit Amerika, 1982 en had oorspronkelijk een kat eronder zitten. Deze zat bij mij aankoop er niet meer onder. Er zit nog wel een lambda zone op mijn uitlaat spruit stuk. Ik raak nu echt de weg kwijt tussen al die slangen.. Ik gebruik deze vraagbaak en daar staat alles weer anders aangesloten?? Alvast bedankt!! Martin Last edited by Camino : 24-07-2010 at 20:13. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Heb je deze vraag al op het cabrio forum gesteld?
Daar zitten diverse met een JH motor of hebben ervaring met een JH motor. De bolletjes onder de motorkap is van een airco-installatie.
__________________
Groeten van Jeff Golf 1 cabriolet 2.0 8V www.Golfcabrio.com Alles voor de Golfcabrioot! |
#3
|
|||
|
|||
![]() Oke thanks wist niet dat ik een JH motor had! En al die tijd alles op gezocht (ook bij de dealer) voor een EG motor.
En nee dat heb ik nog niet gedaan. Maakt het uit als je een cabrio of normale golf hebt.... Mvrg. |