Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 15-12-2004, 14:23
MauSeR35's Avatar
MauSeR35 MauSeR35 is offline
Volksforum QUATTRO Donor

Send a message via MSN to MauSeR35

volgens mij gewoon omdat je dynamo dan zelf harder moet werken om je accu bij te laden, dat geeft wat meer weerstand zeg maar en dan gaat ie wat lager in toeren als tie stationair draaid
Reply With Quote
Old 24-12-2004, 18:57
golf1gtd golf1gtd is offline
Forum regular

Default toch maar niet met de roller erover...

nou, alvast iedereen een fijne kerst gewenst.

omdat het vanmiddag bijna 12 graden was en aangenaam om te klussen heb ik vanmiddag mijn lelijke golfje gepolijst. had het vorige week vlug opgegeven nadat ik merkte dat de cleaner bevroor

de auto was serieus in 10 jaar niet gepoetst, dus ben maar es begonnen met de hoge druk erop. omdat de lak echt heel ruw en dof was, en vol met zwarte puntjes, ik denk insecten etc, heb ik eerst de allerlelijkste delen met commandant 3 gedaan. toen met commandant 4, en tot mijn grote verbazing, begon het dak weer blinken als een spiegel. de c stijlen waren mat, maar blinken nu serieus weer als nieuw, net als deuren en spatborden . de achterklep is rot, dus die zoek ik nog in beige.
de motorkap ga ik nog wel een keertje dunnetjes overdoen, maar ook die blinkt weer, van de week nog ff waxen en hij kan er weer 10 jaar tegen aan.

ik heb vaker doffe auto's opgeknapt, maar zo'n resultaat als dit is echt super, en overtreft mijn verwachtingen. dus ik ga er maar niet met de roller overheen, en na de kerst komen er een paar mooie foto's bij dit topic :p

wie heeft er nog een beige achterklep, deze mag een beetje dof zijn
Reply With Quote
Reply

Posting Rules