![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lijkt er maar op, maar nu zijn we wel erg benieuwd naar het eindresultaat gerk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nou inderdaad!! Alberto bedankt! Haha, super geslaagde dag. Hele binnenkant weer schoon, interieur is HEUL erg opgeknapt en durf er nu ook op te zitten ![]() Ook na de wasmachine kwam er nog veel ranzigheid van de zitting af. Nieuw schuim erin gezet, de soldeerbout op de airbag-bedrading losgelaten en ook de afdekplaat van de rugleuning zit weer vast! Check: Eerst ff slopen: ![]() Zitting -> unit lost... ![]() Voor de grote schoonmaak: ![]() Hier is alleen het middelste stukkie nog niet gedaan: ![]() Zitting NA de wasmachine alsnog schoonmaken ![]() Slagveld!! ![]() Ranzigheid... ![]() Handwerkje ![]() ![]() En hop, erin! Heerlijk, wat zit dat fijn. Laat die vakantietrip maar komen ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi werk mannen!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
X2 ![]() Mooi ''productief'' dagje voor jullie TOP!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kreas,
maak je ook nog een rood dashboard? ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Graag gedaan Gerk .
vakantie tripje zal nu wel dubbel genieten zijn . ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Sow, die poetsbeurt heeft zich geloond
![]() Heb toevallig ook voor dit interieur gekeken, vindt dit type stoel echt dik en voor mij is Brunssum 5 minuten rijden ![]() Succes verder met de Bora, echt een mooie wagen ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er keurig uit.....!!!
Bekende Kerel daar op de foto...... ![]()
Dodge RAM 1500 ![]() Last edited by Richard : 14-12-2010 at 13:24. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
waren meer bepaalde leden op het forum die de verkoper wazig afschilderden had ik het idee. Volgens mij heeft Gerk nergens problemen mee gehad.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Waar ik er 1 van was ![]() Zal uiteindelijk met de verkoop zeker goed gekomen zijn, alleen ik had de keuze tussen deze set met een "wazige advertentie" en iemand die gewoon open en enthousiast was in zijn verhaal en dan maak je al snel een andere keuze. Verder niks tegen die verkoper of het interieur, het werd alleen gewoon heel slecht geadverteerd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Stuk opgeknapt Gerk! Ik vind het geweldig staan, die rode kleurstelling in combinatie met de witte buitenkant. Op deze manier heb je nóg weer wat extra zin in een lange (vakantie-)rit!
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit Gerk!
Dat maakt de lange reis een stuk aangenamer!! |
|
||||
|
||||
![]() Thnx mensen!! Wij zijn er ook super wijs mee, alleen soms hoor ik wel iets mompelen van: hoe kom ik hier nou weer uit
![]() ![]() Quote:
Nope, totaal niet! Gemaild, foto's ontvangen, geboden en opgehaald. Gaat ook niet om de advertentie, maar om wat er aangeboden wordt ![]()
|
|||
|
|||
![]() half nederland doorkruis met een set hoepels in de kofferbak/ op de achterbank en foto's post ho maar
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nee, dat komt nog wel ^^
![]() ![]() Afgelopen tijd kom je er pas weer achter hoe fijn het is om een werkende 'zelf-dimmende' binnenspiegel te hebben! Deze had ik in de zomer al gekocht en gemonteerd, maar sinds de donkere dagen waardeer ik het ding ten zeerste ![]() Tis wel een highline geworden (zwart) en die valt van buitenaf ook VEEL minder op dan een grijze, beter dus!! ![]() ![]() Ben nog bezig met wat vakantiekiekjes, die komen er ook aan ![]()
![]() ![]() Flickr Fryske Âlde Skoalle Loftkuolle Gêrs Jarre Memmebatsers! Last edited by Beetlefreak : 13-12-2010 at 23:55. |
|
||||
|
||||
![]() Blijft een mooie auto.
Nog geen probs gehad met de voorste plaat?