![]() |
|
||||
|
||||
![]() te koop aangeboden: zeer nette en orginele golf 3
1996 148.xxx 1.8 benzine apk tot 04-2011 de auto gekocht met 108.xxx op de teller, de volledige onderhouds historie is bekend en ingevuld vanaf het moment dat ik de auto heb heb ik hem zelf onderhouden. bij aankoop gelijk grote beurt+distributie. de auto was oorspronkelijk een gl uitvoering,dus alles is in kleur meegespoten, uiteraard voorzien van centrale vergrendeling op afstand (klapsleutel) en elektrische ramen. ik heb zelf lang gezocht naar een nette golf 3, en dit is er zeker 1! geen kinderziektes! geen golf 3 kwalen! uiteraard heeft de auto zo zijn gebruikssporen maar voor zijn leeftijd ziet hij er perfect uit! een tweede in deze staat vind je niet! enkel aanpassingen supersport schroefset 16" bbs rs velgen (8&9J) r32 koplampen nieuwe type pilot xenon volledig rode achterlichten gt sportinterieur met 4 hoofdsteunen us lichts 16 inch wintervelgen, renault staal met spinternieuwe toyo 195/40/16 met audi wieldoppen recent weer veel onderhoud gehad, remmen, uitlaat, motorsteunen en nog meer zal de bonnen even opzoeken,alles met A-merken minpunten: de katalysator is leeg gebrand, bij het loslaten van het gas hoor je het resterende materiaal in de katalysator iets rammelen. dit is op enkele materieren op te lossen kat leeghalen 0,-/ katvervanger 80,- / nieuwe kat 400,- de uitlaatis verder volledig luchtdicht en hard dit is vorige week bekeken, echter ben ik er toen ook achter gekomen dat de achter- schokbrekers hun beste tijd hebben gehad. prijzen auto + bbs rs + wintervelgen : xxxx auto + bbs rs : xxxx auto + wintervelgen : xxxx auto (zelf velgen meenemen) : xxxx meer informatie op basetheone@hotmail.com ![]() ![]() ![]()
www.facebook.com/basetheone Last edited by DUB : 02-08-2010 at 11:42. |
|
||||
|
||||
![]() verkocht aan de zuiderburen