![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik vind dit nog steeds een van de mooiste gti,s van de westreen en omgeving maar ik vind het jammer dat ie altijd buiten staat.
maar daar komt nu verandering zeker na deze gronde beurt. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vakwerk Arnaud!
|
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor de reacties mannen
![]() @Erik: Het is op den duur wel de bedoeling om delen weg te brengen te coaten maar ik ga me in eerste instantie puur op de carosserie richten. Motorruimte en onderstel komt zeker aan de beurt, maar niet eerder dan winter 2011. @Monark: hij zal nog wel eens buiten komen, maar dat wordt niet weer z'n stallingsplek! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vorige week vooral wel, deze week vakantieuren.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Knap stukje laswerk hoor !!!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er goed / professioneel uit !
|
|
||||
|
||||
![]() voor het eerst dat ik dit topic zie, nog een 84er .
ze zijn zeldzaam maar ik weet er nu al wel 4 in het noorden rond te rijden helaas ben ik met de mijne een vreemde eend....helaas een import...maar ik ben er niet minder blij mee |
|
||||
|
||||
![]() hmm noflik wurk! Mooie arbeid Arnoud!
|
|||
|
|||
![]() ik weet nu ook wie er in Friesland goed kan lassen
![]() ![]() Goed bezig Arnaud,en om zo je vakantieuren te vullen lijkt mij geen ''straf''. de temperaturen zijn nu iig goed! ik blijf dit topic volgen! succes verder,het ziet er tot dusver erg goed én netjes uit ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb er ook nog een een 84 mars rood alleen een ingevoerde. Hij rijd alleen nog niet hij ligt gedeeltelijk uit elkaar. |
|
||||
|
||||
![]() Mooi om te zien hoe deze wagen wordt aangepakt.
echt vakmanschap ![]()
|
||||
|
||||
![]() Zo dat ziet er keurig uit arnaud! Keurig stukje werk, super dat ie zo aangepakt word (Y)
|
|||
|
|||
![]() Mooi hoor. Wat een afwerking
![]()
|
||||
|
||||
![]() Top laswerk!
|
||||
|
||||
![]() hey Arnaud, zie nu pas je topic weer maar je bent goed bezig zie ik
![]() ![]() Top werk, succes ermee!!!! |
|
||||
|
||||
![]() net laswerk
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
het IS laswerk. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Waar blijven de update's
![]() ![]() ![]()
All Cabriolets were shipped from the factory with the Karmann badges. They give credit to Karmann in Osnabrück Germany for building the convertible version of the popular Rabbit/Golf cabrio. it is incorrect to say "Karmann Edition". ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Pfff... mot ik nu het hele stripverhaal nog uploaden? Geniet net van een welverdiende pot bier, ben op sterven na dood man
![]() ![]()