![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hier net zo Egon.....
Ben er al twee keer geweest dat meneer er niet was..... Had 'm dan ook niet gebeld, maja Miss dalik nog 's perbere?
|
||||
|
||||
![]() he! berry dieke buffel ben je vanavond wel thuis.
volgens nol we dus ik neem de gok maar weer eens en kom wel even langs tuffen. en nee ik kom niet in m`n werk kleren.......................... |
|
||||
|
||||
![]() hallo bert wil je volgende keer niet van die ingewikkelde termen gebruiken met dat electronische gedeelte van je auto daar snap ik niks van maar voor de rest is het knap werk wat je doet.
dat mag dan ook wel weer eens gezegd worden... hoe is het af gelopen met het spruitstuk??? gr,egon |
|
||||
|
||||
![]() Ben ook wel benieuwd naar je spruitstuk bert, word/is het al opgelost ?
|
|
||||
|
||||
![]() bij de vmr krijgen ze het niet in de freesbank, maar onze hellum zei dat ie wel iets krom was en dat ik gewoon 2 pakkingen er tussen moest frotten en dan kwam het wel goed.
motor kabelboom voor de klok en elec waterpomp heb ik gister gemaakt. vandaag verder met de uitlaat en kijken waat het ship strand.
|
||||
|
||||
![]() zo spruitstuk zit eraan, 2 pakkingen ertussen , sluit vrij goed aan.
grootste gedeelte van het koelsysteem klaar, morgen nog 2 slangetjes deraan en daan is dat ook klaar. alleen nog inlaat spruitstuk + gasklep en luchtfilter, dus morgen foto,s en hopelijk klaar voor van kronenburg!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
lekker bezig geweest dus. ben benieuwd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wat een project!
![]() Ben wel benieuwd naar de foto's!
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
he! mikus dan moet je maar eens langs gaan ik kom er net vandaan en het schiet goed op bij huize berry.. |
|
||||
|
||||
![]() Nouw bij deze de foto,s
Hij is nu klaar voor van kronenburg en die zal ik morgen ook gelijk gaan bellen. de corry stoelen: ![]() kabelboom van de motor voor de teller: ![]() de het 1 spaghetti spruitstuk, thx to tom v rens: ![]() de neus weer redelijk dicht met radiator en spalletjes: ![]() en zo staat ie er nu bij: ![]() en iets beter belicht: ![]()
|
||||
|
||||
![]() netjes bert!
|
||||
|
||||
![]() Ziet er vet uit, goed bezig
![]()
|
||||
|
||||
![]() Dit gaat lopen gelijk een trein!
Echt een mooie blokje voor in de golf... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Yeah bertje ziet er goed uit nu maar hopen dat ze snel tijd voor je hebben
![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb net gebeld, en dus helaas, mensen van het kms systeem zijn nog een week op vakantie, dus maandag over een week hang ik weer aan de telefoon!
kan ik wel nog wat kleine dingen doen zoals de unibal topmounts derop frotten.
|
|||
|
|||
![]() ![]() The Master: Getriebe Günther
|
||||
|
||||
![]() crappy ass camera nol, sjieke foto :P
|
||||
|
||||
![]() zo berry nu heb je wel tijd genoeg om je garage op te ruimen en je auto te poetsen
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Whahaha eindelijk kijkt bert weer een beetje Happy
![]() Goed bezig Bert einde is in zicht |