![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() zonde van die vw idd
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Zet m anders bij mij voor de deur, red ik me er wel mee ![]() Mooi dieseltje weer erinbouwen en voila, onverwoestbare supergoedkope daily.. |
|
||||
|
||||
![]() Sjonniepraktijken! Wat word je hier nou wijzer van...
|
|
|||
|
|||
![]() Tomas je hoort het hijis gewoon gaar dus jaag hem nou maar kapot dan kunne we weer n mooi fimpje make en je moet gewoon door jage tot hij t nie meeer doet en trouwes e is niks mee mis:P
|
|
||||
|
||||
![]() ja jaag hem lekker kapot joh , en koop daarna lekker een sloopel !!!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat lijkt me een mooi plan... als mijn Golf zulk geluid zou maken onder de kap zou ik me serieus zorgen maken ![]()
|
|||
|
|||
![]() Tomas je hoort het hijis gewoon gaar dus jaag hem nou maar kapot dan kunne we weer n mooi fimpje make en je moet gewoon door jage tot hij t nie meeer doet en trouwes e is niks mee mis:P
Nee hij is goed ik zou er zo mee naar spanje oid. rijden constand in ze 2 met 90 km/h ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() zullen we hier maar een
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() hekken sluiten
|
|
|||
|
|||
![]() Precies gooi maar dicht
|
|||
|
|||
![]() wat zeuren jullie nou je ziet toch dat er geen kenteken op zit, het is gewoon een cross auto dus gewoon door jage totdat de kop er af knalt en ja natuulijk 90 in de 2 anders trekt hij nie hard zat en nog liever 70 in de 1 want da haalt ie ook of 50 achteruit nog beter
Last edited by vwpassat33 : 08-08-2010 at 13:00. |
|
||||
|
||||
![]() Stoere praat voor een manneke van amper 15...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ga jij lekker in de zandbak spelen pannekoek ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ja ma ik kan wel n betje reje en wiij moete ook wa te doen hebbe
|
|
||||
|
||||
![]() Laat het hier gewoon even aan serieuze mensen over.
Kinderen en mensen die hun auto niet normaal kunnen behandelen gaan maar op de hoek van de straat hangen ofzo ![]() Dit topic is gewoon aandacht trekken van een idioot die niet met zijn wagen om kan gaan als je het mij vraagt. Crossen heb ik vroeger ook gedaan maar dat kan ook nog enigszins normaal ![]()
|
|||
|
|||
![]() die golf koste net 50 euro, dus wa boeid het als je zo'n auto afjaagd.
da ding moet je flink heet stoke en njergens na kijke daar is een cross auto voor |
|
||||
|
||||
![]() Al kun je zo'n auto krijgen voor niets, een VW moet je met respect behandele.
Mijn auto heeft me ook weinig gekost voor de aanschaf, mja carburateur was kapot. Andere carburateur erop en ding liep als een nieuwe...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry hoor, maar je kan je ook heiliger voordoen dan de paus ![]() Als je oliezoemer afgaat, de motor zo'n herrie maakt en niet meer op 4 cilinders wil lopen is het ding ws. overleden. Een ander blokje is het meest goedkoop en makkelijk om weer verder te kunnen crossen met het ding. Een 1.6 of 1.8 motor haal je voor minder dan de kosten van een revisie.
|
||||
|
||||
![]() Ja maar waarom ander blok erin hangen als ding toch afgetrapt word...
Heb je die youtube filmpjes bekeken??!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ja is ook zo want vw is gewoon mooi ma ik vind dat we dat ding opmoeten jage en dan weer een nieuwe golf, polo of passat kope:P |