![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo
ik ben opzoek naar een rallye g60. wel 1 met wat werk,is namelijk bedoeld als project. er moet wel een g60 motor in/bij zitten geen r32,20vt of iets anders moois ![]() alvast bedankt. Last edited by arjanostyle : 10-08-2010 at 16:05. |
|
|||
|
|||
![]() moet het een nederlandse of een belgische zijn? wat is je budget weet er namelijk eentje staan
grtjs |
|
|||
|
|||
![]() kenteken maakt niet zo uit,dat komt wel als ie klaar is voor de weg
![]() budget is er niet echt?? ligt gewoon aan de staat van de auto... maar z'n project moet natuurlijk niet bij de start al 7000 euro kosten ![]() ik ben benieuwd wat het is? in ieder geval alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik weet evt ook nog 1 te staan,waar wel wat werk aan zit qua roest en plaatwerk misschien,is niet de mooiste meer maar onderstel,de orginele G60 motor én andrijflijn etc zijn 100% goed,diegene hoeft er (voor een orginele Rallye) zééker niet de hoofprijs voor,en als project is dit IDEAAL lijkt mij!! Pm mij maar ff voor evt verder info etc ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Yes Arjaan, goed bezig
![]()
|
|||
|
|||
![]() geditionone:
bedankt ik zal een pm sturen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() thanks pim!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik zie je PM wel verschijnen in m'n inbox ![]() |
|
|||
|
|||
![]() is verstuurt.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en beantwoord ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() geditionone
bedankt voor de goude tip en je hulp,de rallye is gevonden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() pimvw
bedankt voor je hulp met zoeken ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Superrrrrr Arjaan ![]() ![]() en ik voel hier een nieuw Rallye topic aankomen..... ![]() ![]() we spreken elkaar,succes kerel ![]() ![]() Last edited by Geditionone : 14-08-2010 at 22:06. |