![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen zaterdag zijn we met de G60 en de VR6 naar Eps geweest in hoogezand en hebben we 2 uitlaat systemen laten maken...
als je ziet hoe mooi het daar is en wat daar allemaal kan dan word je echt gek... het is een heel mooi bedrijf en alles is er mogelijk... om 04:45 zijn we afgelopen zaterdag weg gereden vanuit zoetermeer en we waren rond 07:30 bij Eps voor de deur... daar was nog helemaal niemand ![]() rond kwart voor acht kwam er iemand aan en werden we binnen gelaten onder het genot van een kopje koffie... om een uur of kwart over acht werd wesley geroepen voor de VR6 dat ie mee mocht lopen naar de werkplaats uiteraard gingen we alle 4 mee :p... voor de VR6 is een pasklaar systeem geleverd met dubbele kleine ovale pijpjes... foto's volgen zodra het eronder zit... Daarna was de G60 aan de beurt... hier wilde steiger_r een soort R32 look systeem onder hebben... alles kan werd er gezegd ![]() het geluid was niet normaal dus werd er een middendemper gemonteerd nu was het geluid niet te gek maar wel heel erg mooi... dus kon alles op maat gemaakt worden... dit is het zo een beetje geworden binnenkort effe een foto van hoe hij erbij staat als hij op de grond staat...
__________________
Golf 1 ls 1.8 8v GTI 1975 Polo 1.0 Classic C 1984 |
#2
|
||||
|
||||
![]() heel netjes......
weer een lege kontzak nu??? |
#3
|
||||
|
||||
![]() ben blij dat het de auto van me broertje is whahahah die heeft nu niet alleen een lege kontzak maar een lege bankrekening :p whahaahha
__________________
Golf 1 ls 1.8 8v GTI 1975 Polo 1.0 Classic C 1984 |
#4
|
||||
|
||||
![]() vertel mij eens meer over dat eps-systeem voor de vr6, hoe zag die er precies uit, qua dempers bedoel ik dan welke zijn er en is het vanaf de kat? is de eindstyling een beetje orginele look? en natuurlijk wat kost t?? ik wil namelijk ook een eps systeem maar het moet er wel orgineel uit blijven zien
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#5
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Sja hun prijzen zijn aan de stevige kant.......soms bij het belachelijke af, ze durven rustig 1000 Euro te vragen voor alleen een achterdemper.....terwijl het gewoon een standaard ding is, maar omdat er een aangepaste ophangbeugel aan moest vanwege een trekhaak, werd de prijs opeens verdrievoudigd.... Dikke middelvinger was mijn antwoord ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() ag ja de een krijgt het en de ander moet er voor werken...
__________________
Mk4 1.6 16v bangmobiel Leon 1m cupra r 244kw ? |
#7
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat vindt ik niet erg hoor..........ik heb vervolgens de achterdemper zonder beugel gekochten toen bij een ander de aangepaste rvs beugel er op laten lassen.....hop ruim 500 verdiend ;-)) Als er dan toch vediend moet worden doe ik het liever zelf..... ![]() ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() hahah goed bezig fred...
als de pijp onder de VR6 gaat dan komen er foto's en kan je zien hoe het is... er is een volledig systeem aangeschaft inclusief katvervanger middendemper en einddemper... het heeft wel ruim 1500 euro gekost maar ja je wil wat he...
__________________
Golf 1 ls 1.8 8v GTI 1975 Polo 1.0 Classic C 1984 |
#9
|
||||
|
||||
![]() ook het uitlaat spruitstuk erbij?
|
#10
|
|||
|
|||
![]() Quote:
LOL, het gaat mij er ook niet om dat ik het er niet voor over heb, maar als ik met mijn Opel Astra OPC caravan daar kom, en ze hebben een einddemper liggen voor dat model, maar omdat ik er een trekhaak onder heb hangen, moet er één ophangpunt iets aangepast worden, omdat anders de boel tegen elkaar aankomt, dan is het te gek dat zo een kleine ingreep (losslijpen, en 10 cm verder op weer vastlassen) dan nagenoeg 500 euro EXTRA moet kosten, dan gaan mijn nekharen overeind staat.. Helemaal als ze dan zeggen ja maar meneer het is wel RVS wat we moeten lassen....iedere halve zool kan tegenwoordig RVS lassen met een Tig lasapparaat (het lukt mij zelfs hehehe)... Dat soort lulverhalen kon je vroeger verkopen maar tegenwoordig niet meer...zeker niet als je ziet dat ze bepaalde lassen niet eens etsen... Maar verder zijn het aardige jongens hoor..... ![]() ![]() ![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]() even wat opmerkingen over het bovengenoemde
eps is duur daar is ieder het over eens Maar voor dat geldt krijg je ook het volgende: -een uitlaatsysteem met een eindstyling zoals jij het wil -een uitlaatsysteem met een geluid wat jij wil -elke auto kan er terecht van een trabbi tot een porche en van een toyota tot aan een bmw x5 -levenslange garantie -ook de lassen zijn van rvs (dus etsen is niet nodig) -perfecte pasvorm -nooit lange wachttijden voordat je aan de beurt bent(zoals bij de kwik fit) Ik weet dat ze duur zijn maar je bent er wel gelijk van af. En ze leveren goed werk af. De gemiddelde remus demper is van gewoon staal gemaakt en niet van rvs zoals veel mensen denken. Even over het fototropic van boven Ziet er goed uit, maare er komt zeker nog een andere achterbumper op of nie? |
#12
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Maar één beugeltje verplaatsen voor bijna 500 euro is natuurlijk een koopje ![]() ![]() ![]() Nogmaals: ik heb niks op die jongens tegen he, ik heb de demper netjes bij hun gekocht en daarna voor een habbekrats die beugel laten aanpassen.... Voor die *verdiende* 500 euro heb ik wat andere zaken gekocht ;-)) |
#13
|
||||
|
||||
![]() @Peter...
zoals jij omschrijft is het zeker waar... kan niet anders zeggen als dat het toppie was daarzo... onwijs relaxte zaak we hebben de hele dag rond gescharreld daar in het magazijn buiten in de kantine de koffie en vriendelijkheid kon niet op whahhaha... en er komt geen nieuwe bumper op deze is prima ![]() maart/april dan word de auto geheel overgespoten en alles... dan ga ik ook de bumper aanpassen naar de einddempers dus links en rechts hetzelfde en zonder sleep oog deksel... ik ben het ook met fred eens dat een beugeltje aanpassen voor € 500,- een beetje veel is... maar ja je heb het ergens anders laten doen groot gelijk... wij zijn heel tevreden over wat er geleverd is... als je het geld er voor over heb dan zou ik kiezen voor EPS en niet voor wat anders... ik heb zelf supersprint onder mijn type 1 is niet slecht natuurlijk maar het geluid van EPS is vele malen mooier volgende keer word het EPS...
__________________
Golf 1 ls 1.8 8v GTI 1975 Polo 1.0 Classic C 1984 |
#14
|
|||
|
|||
![]() @peter 139 : RVS lassen moet je wel degelijk beitsen! (etsen) Zit zelf in de RVS dus ik kan het weten. Een las gaat altijd roesten!!RVS zelf ook trouwens want het is niet roestvrij staal maar roestvaststaal! Door het beitsen haal je de staaldeeltjes uit het RVS. Gr. Maurits
|
#15
|
||||
|
||||
![]() Inderdaad een heel mooi bedrijf EPS. Ze nemen overal rustig te tijd voor om het allemaal goed en recht te monteren. Heb bij EPS een sidepipe laten maken en die zag er echt geweldig uit. De foto's van mijn auto waren nog gespot op de stand van EPS bij 100% Tuning in Rotterdam. :-)
|
#16
|
||||
|
||||
![]() klopt doe af en toe zaken met hun.
met oud en nieuw krijg je ook oliebollen. de service is in ieder opzicht goed en kwaliteit moet betaald worden.
__________________
VW GTI G60 zwart 1989 VW GTI EDITION BLUE 1991 VW CADDY TDI 1998 |
#17
|
||||
|
||||
![]() die sidepipe van jou auto zien we nog vaak zat Ronald
![]() maar wel een oude topic uit het stof gehaald zeg scirocoogt2 ![]()
__________________
T1 panel 1964 In restauratie Kever 1303 1973 Sold Golf 1 LS 1.8 DX 1981 |