![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ik zoek voor mijn Jetta mk2:
Grillespoiler Grille+slotplaat (3 lamellen) een kofferbakspoilertje (GT? GTX? spoiler heet zo'n ding naar mijn idee) 2 ori spiegels (type van na '87) Ook ben ik geïntresseerd in een set Corrado koplampen en eventueel polo/golf 3 klinken voor in een mk2 (chineze klinken?) Bied maar aan wat je hebt en wat het moet kosten via PB. ![]() Groeten, Vladi |
|
|||
|
|||
![]() Dikke up!
|
|
|||
|
|||
![]() Ups
|
|
|||
|
|||
![]() Zal eens ff voor je in de schuur kijken of ik nog onderdelen voor je heb liggen.
Hoor je zsm van me.
Polo 9n 2003 1.4 16v blauw Daily Passat 2.0 20V 2004 blauw SOLD Audi A3 1.9TDI blauw TOTAL LOS Polo 6n 1.3 1995 SOLD MKIII 1.9d 1996 SOLD Polo 6n 1.9 SDI 1998 SOLD MK III 1.4 1994 SOLD MKII 1.3 mat-wit 1990(Rat) Sold Polo 6n 1.6 1996 Sold |
|
|||
|
|||
![]() Upsje
|
|
|||
|
|||
![]() Up
|
|
|||
|
|||
![]() Grille+slotplaat (3 lamellen)........... heb ik wel liggen
een kofferbakspoilertje .................heb ik wel liggen 2 ori spiegels (type van na '87).......heb ik wel liggen en eventueel polo/golf 3 klinken voor in een mk2 (chineze klinken?) haal ik weer uit de Jetta . dus komen de chineze vrij |
|
||||
|
||||
![]() Heb nog een setje elektrisch en verwarmde spiegels liggen voor het nieuwe type.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
PB me eens een mooie prijs ![]() Groeten, Vladi |