![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja zal 'm effe online zetten haha
vanmorgen naar de keuring geweest, en uiteraard helemaal goed, hoop deze week me papieren binnen te krijgen ![]() verder gister de kit voor me bbsén binnen gekregen, hoop vandaag me randen en ventielen binnen te krijgen. mazzzzel |
|
|||
|
|||
![]() vd week wel ff langs rijden met je vr6 hèh!
|
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd!
|
||||
|
||||
![]() Mooie ombouw...nu is hij compleet!
|
|||
|
|||
![]() zo daar zijn we weer!!
uiteraard niet stil gezeten haha hier nog wat foto's van me nieuwe achteras, ![]() ![]() ondertussen uiteraard ook de verroeste tank strips vervangen voor een paar hoogglans zwarte. steunen voor de acheras, remdrukregelaar etc zijn uiteraard ook vervangen voor een paar nette. moet alleen de brandstof pomp nog een keer aanpakken, dan ziet de onderkant er ook weer als nieuw uit. zo stond hij er trouwens bij op vag fest ![]() en eindelijk ook eens me bbsén afgemaakt, werd de sebrings echt zat haha ![]() ![]() auto inmiddels alweer wat omlaag gedraaid, en de mistlampen en hoofdsteunen achter weer terug geplaatst. wielen zijn nu trouwens 7.5j breed met 195/ 45 15 conti sportcontact 2 banden zal van de week wat betere pics plaatse mazzzol Last edited by neef_m : 30-08-2010 at 20:53. |
|
|||
|
|||
![]() owja type benaming op kenteken is: golf edition ( !!!! ) en een gewicht van 1028kg
thnx to me neef ( voor de verandering weer haha ) |
|
||||
|
||||
![]() netjes allemaal
![]()
|
||||
|
||||
![]() heel netjes geworden man
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() zojuist je topic doorgelezen..diepe respect ech een hele dikke golf 2 geworden welke nog beter is als dat hij was!
|
|
|||
|
|||
![]() Blijft vet, een mk2 vr6!
|
||||
|
||||
![]() erg gaaf ! zeer netjes ingebouwd ! :Thumbup:
|
|||
|
|||
![]() echt een super mooi project, heel goed bezig!
bedankt voor je reactie op mijn ghetto banger :P |
|
||||
|
||||
![]() mooi project.. de bbsjes staan er super onder
![]()
|
|||
|
|||
![]() heey thanx voor de reacties, hier nog even de laatste foto's van dit jaar
![]() effe polijsten harrie ![]() wieltjes weer netjes thnx to roefoe ![]() ![]() stond er weer fatsoenlijk bij ![]() zo dat past pcies in een container ![]() zo dat was 'm weer Last edited by neef_m : 09-12-2010 at 10:58. |
|
|||
|
|||
![]() ok imageshack heeft er een zin in voor mij vandaag, iemand een manier hoe ik die foto's ken verkleine?
|
|
|||
|
|||
![]() ok nog 1tje dan
![]() ![]() inclusief dk sticker en polo antenne |
|
||||
|
||||
![]() Hele mooie wagen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooi mooi!
![]()
|
||||
|
||||
![]() heerlijke wage
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
![]() blijft mooi een mk2 vr6, ik heb er zelf ook 1 int hok staan rijdt er heel weinig in maar als ik hem weer eens pak dan ist weer 1 en al fun hahah
|