![]() |
|
|||
|
|||
![]() hierbij bied ik wegens tijdgebrek mijn golf aan
Het betreft een orginele gti op kenteken De auto is compleet onder handen genomen. De auto is eerst helemaal uit elkaar gehaald alles om en aan de auto is nieuw en orgineel vw. alle onderdelen zoals assen etc zijn opnieuw gecoat Er zitten race rubbers onder de hele auto en een nieuwe schroefset speciaal interieur, unieke bekleding rolbeugel en stabilisatorstangen voor en achter vr6 motor met gereviseerde kop vortech compressor kit Nieuwe remmen met leidingen Nieuwe hoofdremcilinder porche c2 velgen met antreciet hart groep a 60mm uitlaat spagetty spruitstuk speciaal voor de golf1 gemaakt en zo kan ik nog wel effe door gaan wat moet er nog aan gebeuren ruitewissers maken remklouw achter ontluchten afstellen op de testbank resultaat zal tussen de 290 en 330 pk zijn rdw keuren maar dit is helemaal geen probleem graag alleen regeren bij serieus intresse en geen dagdromers of testpiloten want rond de 10 sec naar de 200 is snel dus geen auto voor beginners de kenner weet wat dit gekost heeft Vraagprijs € 10.000 BIEDEN ONDER DE 8.500 EURO HEEFT GEEN ZIN voor info bel of mail gerust 0647580744 Meer fotos op aanvraag beschikbaar. ![]() ![]() ![]()
Lets have sex like burger king and mcdonalds. I'll do it my way, and you will be loving it Last edited by Candyman : 16-03-2011 at 12:30. |
|
|||
|
|||
![]() Remmen zijn ondertussen ook ontlucht.
Probleem was dat er nieuwe remmen op zijn gegaan welke de ontluchting aan de andere kant hadden zitten. Hierdoor bouwde hij foute druk op. Remmen zijn nu in ieder geval ook in orde.
|
|||
|
|||
![]() Deze wagen heeft toch ook eerder op MP gestaan, maar toen zonder compressor?
Als het dezelfde is kan de motorkap niet helemaal dicht.. |
|
|||
|
|||
![]() Is inderdaad dezelfde. Er is echter nog verder gewerkt aan de auto waarbij dus ook de motorsteunen zijn aangepast.
Motorkap kan nu wel dicht.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ok, dat is een stuk beter dan. Ik zou toen gaan kijken maar door de open kap viel hij gelijk af. Mooi hoor deze setup. |
|
|||
|
|||
![]() Hier mag een slotje op
![]()