![]() |
|
||||
|
||||
![]() Vandaag was weer het concours d'élégance op paleis het Loo in Apeldoorn, super mooi weer en ontzettend veel moois te zien.
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi mooi.. hoorde de reclames op BNR al een tijdje maar vond 20 toegang goed aan de prijs.
|
||||
|
||||
![]() staat dik spul tussen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Pfff die Renault 5 Alpine turbo... Mijn eerste auto !!
Alweer 15 jaar geleden.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja het is duur, maar absoluut waard. En het is maar eens in de twee jaar, dus al het mooi weer is en je hebt de tijd dan moet je eigenlijk gewoon gaan. ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie foto's...
wel een overgang hoor, van een bugatti eb110 naar een golf 1.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Staan erg dikke auto's tussen. Hele dikke Lexus LFA trouwens. Nooit eerder gezien. Ook wel humor dat je zoveel foto's van die Opel GT/E hebt gemaakt, terwijl ernaast gewoon een Audi R8 staat. Best erg dat zo'n Opeltje tegenwoordig zeldzemer is als een R8.
|
||||
|
||||
![]() 3x een alfa 8c competizione gezien, diverse lambo's en aston's en ontelbaar veel ferrari's & porsches van alle bouwjaren, de mercedes gullwings staan op de rij weg dus ja die GTE was uniek.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ooit maar eens naar toe...
|
||||
|
||||
![]() staan erg mooie exemplare tussen zeg
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Ik ben ook geweest en heb ook zeker weer genoten, het sprinten met die oud hokken blijft spectaculair om naar te kijken.
Prijzen zijn inderdaad absurd, entree €20,- boodje €4,50 koffie €2,20 en dan ook nog eens €0,50 voor het toilet vragen.. Marktwerking denk ik want het was druk zat ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik ben ook geweest met de familie en we hebben genoten, hoop oude ''hokken'' die daar op terrein ook rond reden. Geweldig de geuren en de geluiden.
![]()
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
||||
|
||||
![]()
|
|||
|
|||
![]() mijn hart gaat toch wel ff sneller kloppen van die oude AMG en die Lamborghini Countach!
|
||||
|
||||
![]() Mooi speelgoed er tussen!
|
|
||||
|
||||
![]() Was echt geweldig op de concours ! Ga er vanaf nu zeker elk jaar heen.
Grappig dat ik me maatje daar met die GULF golf 1 zie haha ![]() Heb nog effe mee geholpen in friesland de dag ervoor om hem klaar te krijgen. Echt leuk gedaan ![]() |