![]() |
|
|||
|
|||
![]() het gaat om een golf mk3 met een vento front.
het is een zeer nette auto met wel hier en daar een gebruiksspoor maar geen roest. Merk : Volkswagen Type : Golf III Motorinhoud : 1598 cm3 55KW Bouwjaar : 1995 Kilometerstand : 198.*** APK: tot 11/07/2011 qua extra;s: compleet vento front, electrische spiegels Zwart/wit alcantara VR6 interieur, BBS 17 inch velgen leder gti stuur. schroefset donkere knippelichten voor us module 2 meters in het middenconsole (olie temp en volt) nieuwe versnellingspook ik meen golf mk4 k&n open luchtfilter. handgemaakte uitlaat, centrale deurvergrendeling op afstandsbediening, schijfremmen voor en achter! (normaal zitten er achter trommels) een nette hoedeplank zonder gaten Verder atijd zijn onderhoudsbeurten gehad, onderhoudsboek en gebruikershandleiding aanwezig en ingevuld. Distributieriem ook netjes vervangen. vorige maand is nog de gehele ontsteking vervangen, dus bougie's, verdeler, verdelekap, bougiekabels etc. ik heb de volgende foto's nog maar er volgen er nog meer in de huidige staat! foto nog met het sportstuur nu vervangen door het gti stuur ![]() foto nog met de th line deze zijn vervangen door de bbs en bra is al weg. ![]() vraagprijs: €2000 Last edited by mark041 : 11-10-2010 at 18:04. |
|
||||
|
||||
![]() foto van hoe hij er nu bijstaat.??
|
|
|||
|
|||
![]() door het slechte weer en drukte op het werk ben ik er nog niet aan toegekomen.. qua uiterlijk is hij niets veranderd op de velgen na... van binnen precies hetzelfde alleen dan een ander stuur.
|
|
|||
|
|||
![]() up
|
|
|||
|
|||
![]() omhoog inruil jetta of golf mk1 of mk2 ook mogelijk
|
|
|||
|
|||
![]() inruil kever ook mogelijk? :P
KOFFIE!!! ![]() ![]() ------------------------------------------- -Golf MKIII '94 2.8 VR6... org NL AUT. ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... ![]() -Golf MKIII '95 2.8 VR6... 4-deurs AUT. -Golf MKIII '95 1.8 lowrider... ![]() |
|
|||
|
|||
![]() liefst niet want ik ben zelf met 1 bezig.. maar heb je wat foto's?
|
|
|||
|
|||
![]() omhoog maar weer. hoop mensen intresse en maar 1 kijker...
![]() |
|
|||
|
|||
![]() omhoog inruil mogelijk
|
|
|||
|
|||
![]() inruil diesel is nu ook mogelijk wegens wijzigen van werkplek!
|
|
|||
|
|||
![]() weekend up
|
|
|||
|
|||
![]() omhoog