![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hierbij gaat mijn Golf 4 1.4 16v in de verkoop.
Reden van de verkoop is dat het tijd is voor een snellere auto. Voor foto's : http://auto.marktplaats.nl/volkswag...1999-blauw.html Tellerstand: 78*** km !! Brandstof: Benzine Bouwjaar: April 1999 Transmissie: Handgeschakeld Kleur: Blauw Aantal cilinders: 4 Vermogen: 55 kW (75 PK) Opties en accessoires: ABS Achterbank neerklapbaar Achterklep met raam Achterruitwisser Airbags voor Alarm APK Armsteun voor Bumpers en spiegels in carrosseriekleur Centrale vergrendeling Dealer onderhouden Getint glas Handgeschakeld Hoofdsteunen achter Incl. boekjes In hoogte verstelbaar stuur In hoogte verstelbare stoel(en) Onderhoudsboekjes aanwezig Startonderbreker Stuurbekrachtiging Stuur in hoogte verstelbaar Zeer mooie en technisch goed onderhouden automobiel Extra: DZ Exclusiv Velgen 8,5J voor en 10 J achter 17 '' Xenon 10000 K Pioneer 2Din Dvd scherm Schroefset Tec Tuning PRIJSDROP: nu alles voor €5999 Vraagprijzen zijn bespreekbaar!! Bij interesse of vragen: Persoonlijk bericht,of mail : Exomadness@hotmail.com, of Tel : 06-52658235 Voor foto's : http://auto.marktplaats.nl/volkswag...1999-blauw.html Last edited by StefanMk : 28-10-2010 at 18:34. |
|
||||
|
||||
![]() Upje
|
|
||||
|
||||
![]() Vraagprijs is bespreekbaar..
|
|
||||
|
||||
![]() kick
|
|
||||
|
||||
![]() up up up
|
|
||||
|
||||
![]() againn
|
|
||||
|
||||
![]() schop naar boven
|
|
||||
|
||||
![]() OVer de prijs komen we wel uit..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() up!
|
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() upske
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik zou ff een foto hierop zetten, mensen zijn meestal te lui om te klikken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Upppeeerrr! alles voor 5999!
|
|
||||
|
||||
![]() upjeeee
|
|
||||
|
||||
![]() Weekend upje
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
blijkbaar toch veel werk , ook voor TS ![]() Zal ik hem dan maar ff hier neergooien ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Merci voor de upload, nog iemand die de TS wakker houd
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
graag gedaan kerel ![]()