![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]() van harte man ...veel plesier met de auto ![]() Last edited by Alberto : 06-06-2008 at 13:43. |
|
||||
|
||||
![]() Toppie dat je hem tog gekocht hebt! nu nog andere wielen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd Dennis, je hebt een prachtige wagen gekocht
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie wagen, mooie kleur ook; marsrood
![]() Ik zie je wel ermee van 18 t/m 20 Juli in het Allerpark, Wolfsburg.
|
|||
|
|||
![]() Hey jongens,
dacht ik ff een nieuw topic te kunnen starten, was dat al gebeurd ![]() Alberto, bedankt voor de foto's en ook hartstikke bedankt voor het VAG Fryslan mapje! Alle papieren zitten erin ![]() Ik ben net thuis van Friesland, ff 700 km op één dag gereden. Ik vond het een hele eer om vandaag op bezoek te mogen zijn geweest bij Lammert en Alberto, jullie zijn echt top. Hoop jullie te ontmoeten een volgende meeting! En nu wat over de GTI: hij is dus geheel gerestaureerd, en dat is maar al te goed eraan te zien. Motor en versnellingsbak zijn helemaal gerestaureerd. De kilometerstand van de auto is overigens 153.907 momenteel. Morgenvroeg komt de taxateur, nadat de ATS CUP velgjes eronder liggen. Het handige is dat ik de banden die er nu onder zitten (praktisch nieuw) over kan lepelen op mijn velgen, scheelt weer geld. En langzaamaan komen de resterende originele details allemaal terug op de auto. Net ff getankt, heb 1 op 13,9 gereden met de GTI, terwijl de motor nog ietsjes fijner afgesteld gaat worden. Toch al erg net verbruik. En wat betreft de Supersprint: die blijft eronder zitten, echt een supergeluidje! Genoeg geluld, foto's! Onderweg naar huis: http://i28.tinypic.com/15chaxi.jpg http://i25.tinypic.com/2laqzj6.jpg Ik was blij verrast met dit Spucknapf stuurtje: http://i32.tinypic.com/5mwfop.jpg En kijk, in dit mapje (gekregen van Alberto) zitten de papieren netjes opgeborgen ![]() http://i27.tinypic.com/2lapwxu.jpg En o ja, deGTI rijdt super! Trekt lekker op, door en hangt heerlijk direct aan het gas. Wat dat betreft snap ik de zuinigheidsfunctie van die MFA niet ![]() En nu gaat deze jongen slapen... ![]() Last edited by Marcski : 07-06-2008 at 08:54. |
|
|||
|
|||
![]() kijk naar de tijd ....en op jou overschrijf bewijs ...
![]() veel plesier hoop hem nog vaak te zien hier en daar we gaan hem volgen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() tinypics?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi ding, heb je de GX verkocht?
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd Sjoes goeie aankoop en erg mooie GTI. Mooi dat je nog ff de laatste puntjes op de i gaat zetten een echte liefhebber
![]()
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd met je nieuwe aanschaf. Zeer mooie gti veel plezier er mee.
|
|
||||
|
||||
![]() wat een mooie wagen is dit...
had hem in het verkoop topic ook al bewondert.... veel rij plezier ermee |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee de GX is nog niet verkocht, momenteel heb ik dus 3 auto's ![]() Vanmorgen ff naar profile tyrecenter geweest, ik kwam bijna niet meer weg daar! Ze vonden de auto helemaal te gek, en ze keken ook heel raar op dat ik nog nieuwe ATS-jes uitgehaald had ergens ![]() Hier zicht op de Golf 2 GTI G60 remklauw (na het balanceren en uitlijnen bleek bij het rechtervoorwiel de balanceerplaatjes te raken tegen de remklauw, hier hebben ze plattere op moeten doen): ![]() En hier de ATSjes eronder!!: ![]() Ze komen qua hoogte heel mooi uit, dankzij de nieuwe verlagingsset: ![]() Vandaag is de zijstriping binnengekomen en morgen gaan we lekker boenen en wassen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hele mooi auto.
Persoonlijk zou ik voor de 7J et 28 ats cup gaan. Maar je had deze nog liggen he ![]() Hier onder mijn EX GTI. Folkert-mk1 heeft hem nu. ![]() Last edited by Domi : 07-06-2008 at 16:12. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Waaw, te gek. Mooie auto! Nee deze velgen vind ik helemaal uit de kunst. Origineel is 5,5J breed, daar wilde ik zo dicht mogelijk bij zitten. 6J dus. En toevallig werden deze velgen op dit forum aangeboden, ook nog nieuw. Dan bedenk je je niet lang! |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd Dennis
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee inderdaad. Als ik die moet geloven krijg ik vandaag nog de zuinigheidsprijs ![]() 2,3l/100 km geeft ie meestal aan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Doet hij van mij ook ongeveer ja; kom, we gaan samen een zuinige A-label aanvragen ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ja goed idee! En zo'n Umweltsticker! Tenminste, ik hoop wel dat ze vergeten het CO-gehalte te meten dan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() prachtige kar! Die foto van de zijkant lijkt een beetje uit z'n verband getrokken?
Erg mooie auto, alle originele details zullen hem/haar goed staan. Deze is bij een (echte) liefhebber terecht gekomen.