|
||||
|
||||
26 Juni - V.A.G Fryslan treffen ~ Leeuwarden
Nu het einde van het jaar in zicht is willen wij van V.A.G Fryslan en Auto Bourguignon Jullie allemaal hartelijk bedankten voor een mooie opkomst op onze éérste gezamelijke meeting, wij vonden het zeer geslaagd , en daarom hebben we besloten om deze samenwerking voort te zetten.
Bij deze willen we Jullie daarom ook weer welkom heten op onze vijfde Fryse V.A.G Treffen op de zelfde lokatie bij Auto Bourguignon Te Leeuwarden -------------------------------------------------------------------------------- de Hoofdsponser is net zo als andere jaren Biddle uit Kootstertille overige sponsoren Auto Bourguignon audi/vw dealer in Leeuwarden Otto Elzinga Reclame Dit zijn op dit moment de standhouders die aanwezig zullen zijn Garage Zuur uit Zuidwolde met mobiele testbank www.zuurzuidwolde.nl Theo Schooneman uit Bovenkarspel www.vw-wobshop.nl Mobiel poetsbedrijf uit Kollum www.mobielpoetsbedrijf.nl Jagersma auto miniaturen uit Drogeham www.jagersmaminiaturen.nl ASP Airco Service Point uit Haulerwijk www.aircoservicepoint.nl Jeroen Rison Volkswagen onderdelen 0620010858/0229299942 JPS Works of Art Arjan Joostema www.jps-worksofart.nl Ronny Douma met special paint en meer www.rdgraphics.nl Auke de Vries Chipsaway www.chipsawaykollum.nl De Dûkendokter www.dukendokter.nl Chipmeister voor het tunen van uw V.A.G auto www.chipmeister.nl Reitsma met G2/G3 gas instalatie's nieuwe remvoering en nieuwe originele radiateurs voor eventueel vooraf bestellen kunt u telefonisch contackt opnemen 0511-423005/0643905182 Stroeve motorsport uit hardenberg www.stroevemotorsport.nl esrij voor al uw audio en tuning matriaal www.esrij.nl Last edited by audivwfreak : 04-05-2011 at 15:28. |
|
|||
|
|||
Mooi zo! :"thumbsup": En ook wij zijn er WEER bij!
|
|
|||
|
|||
Rainbow crew zal er ook weer bij zijn
|
||||
|
||||
Quote:
we hadden bijna niet anders verwacht GEZELLIG!!!! |
|
|||
|
|||
Ook ZEKERRR weer aanwezig!!
|
|
||||
|
||||
Moeten we die maar vast noteren, ik ben zeker van de partij
|
|
|||
|
|||
Present met de crew
|
||||
|
||||
Wij komen ook weer die kant op uit de andere noordelijkste provincie !!!
Was prima geregeld dit jaar !!
|
||||
|
||||
Zekerste weten aanwezig
|
||||
|
||||
Dikke kans dat ik er bij ben
|
|
||||
|
||||
Aanwezig hopelijk met wat nieuws
|
|||
|
|||
Quote:
Ook weer dorpsfeest ?? Haha
|
||||
|
||||
Quote:
Zonder dorpsfeest kunnen we toch ook wel zuipen |
|
||||
|
||||
Quote:
NIEUWS?????????????? je maakt me nieuwschierig |
|
||||
|
||||
de eerste standhouders hebben zich gemeld en de vast sponsoren ook al, dus wie bij ons een stand wil kan mailen of even via pbtje en sponsors zijn altijd welkom
|
|
||||
|
||||
Reserveer ook maar weer een mooi plekje voor mij
Ben der dus ook weer bij |
|
||||
|
||||
Is met de gemeente Hallum (Ferwerderadiel) ook het dorpsfeest alweer afgestemd op de dag ervoor?
|
|||
|
|||
is altijd in hetzelfde weekeinde. Dus dat komt wel goed! Beide fuifjes ben ik van de partij!
|
||||
|
||||
aah word weer een leuk wiekend
|
|
|||
|
|||
Quote:
Oh oh