![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Ultimate Dubs is the UK's largest Indoor VAG enthusiast's event, which each year brings together the Ultimate VW, Audi, Seat & Skoda Show Cars from all over Europe, all under one roof at the Telford International Centre, UK (Nr. Birmingham) on Sunday 11th March 2012. The show is supported by Local, National and European advertising to bring together the best show cars, clubs and associated companies for the enthusiast to enjoy. With thousands of visitors from across the UK, Europe and beyond. Website - Facebook Vorig jaar was de Nederlandsche bezettig matig, 2 auto's maar! Wij zullen dit jaar met 2 auto's richting ginder gaan waarschijnlijk.. Nog andere gegadigden?
|
||||
|
||||
![]() Zit er wel serieus over na te denken...heb de optie om mee te gaan met 9 andere auto's via Cleaned.be..
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
![]() Doen Chris .. met die groep gaan wij ook!
Hoorde al via Rick dat Bart jou wilde vragen, is echt op W'see na het vetste wat ik heb gedaan kwa meetings ![]()
|
||||
|
||||
![]() En Chris ga je hier nu heen?altijd gezellig nog een hollander
![]() ![]() Of zijn er alleen 2 nederlandse wagens van de dubclub vertegenwoordigd? Mijn polo 6n en de witte golf 84'er van rob gaan iedergeval! Trein enzo geboekt, dus laat het weekend maar komen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb er zin in!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Chris, als je gaat, met welke auto ga je dan? Ga je ook nog naar de Worthersee? |
|
||||
|
||||
![]() net gemerkt dat men ex golf 3 hierboven op de flyer/banner staat. good memories
![]() heb wel zin om dit jaar nog eens kijkje te gaan nemen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nog 3 weken
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die heb ik ook nog echt wel nodig.... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Laat maar weten he .. anders neem ik de V gewoon mee ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bij deze laat ik vast weten dat da niet nodig is... |
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig
![]()
|
|||
|
|||
![]() Slotje please!!
|
||||
|
||||
![]() waarom?
|
|
|||
|
|||
![]() Omdat we niet gaan, maar wel een uitnodiging heb liggen incl. hotel en indoor spots
![]() Daarom ![]()
|
|||
|
|||
![]() leuke show alleen een tering eind rijden voor 1 dag
|
|
||||
|
||||
![]() Als je binnen staat heb je in feite 2 dagen plezier, je kan zaterdag zodra je er bent binnen en dan kan je al het dikke spul op je gemak bekijken zonder dat het super druk is .. en zondag heb je dan de echte show waar buiten ook alles vol staat nog.
Maar dan nog is het zeer zeker een pokke-eind ![]()
|
||||
|
||||
![]() bwa dat treinritje halverwege breekt de rit wel een beetje
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()