![]() |
|
||||
|
||||
![]() Das erg jammer! Niet een goede en niet te dure beunteun in je kennissenkring? Het kan nooit zo erg zijn of het kan wel weer goed!
|
||||
|
||||
![]() Ik heb nog erg veel liggen, en in een geval als dit hoef ik niet meer overal geld voor te hebben, zou zonde zijn als je om zo'n reden je projectje weg moet doen (heb 't ook al eerder gehad, da's poep!).
|
||||
|
||||
![]() Kut joh, wat is de precieze reden van de afkeur? Volgens mij zijn er idd nog vele die evt. voor niet al te veel willen en kunnen helpen.. Zou idd jammer zijn als je moet kappen met deze toch wel mooie golf (zowieso voor het oog dan)
|
|||
|
|||
![]() dan ben ik blij dat ik de ruile "NIET" gedaan heb
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
reden voor afkeur: (uit mijn hoofd) - handrem doet rechtsachter niks - remverschil links en rechts - kentekenverlichting (geen probleem) - claxon (ben ik al 3 dagen mee bezig geweest en kan het niet klaar krijgen, alles doorgemeten etc) - veren voor liggen los volgens de keurmeester (volgens mij niet) - remleiding moet nieuw van voor naar achter - uitlaatgas emissie is verre van correct - rechts achter nieuw wiellager - bevestigen velgen (man was niet zo blij met de omgeboorde velgen, hij heeft de auto zelfs meteen afgemeld dus per direct niet meer gekeurd en verzekerd, de eik*l!) het zijn in principe geen onoverkomelijke dingen, maar doordat ik gewoon weinig vrije tijd heb, ik elke dag de auto moet gebruiken (en dus per direct niet meer KAN gebruiken), heb ik maar het suzuki'tje van mn zus overgenomen. Ik was al van plan om over een aantal maanden een andere vw aan te schaffen, maar dat geld is momenteel nog niet bij elkaar gespaard dus. Heb dus uit nood de suzuki voor een paar centen maar gekocht. baal als een stekker van de situatie! heel erg jammer van mn strakke golf! hulp blijf welkom maar ik zie het gewoon even niet zitten momenteel...
|
||||
|
||||
![]() damn dat sucked! hoop dat je gauw verder kan
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De veren en claxon kan je van mij hebben , en velgen met banden mag je voor de keuring ook wel lenen. Voor nop! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
allen bedankt voor de hulp en medeleving! -claxon heb ik zelf ook wel liggen, probleem is dat die niet kapot is maar ergens anders het probleem zit. het probleem waarom de claxon het niet doet ligt in de draden tussen het stuur en de claxon zelf en is niet te achterhalen! - banden en velgen heb ik zelf ook genoeg liggen dus dat zal ook geen problemen opleveren. - veren heb ik ook wel liggen. zo'n dikke rubber schijf waar de veer invalt zal hem al genoeg doen klemmen. grootste probleem is gewoon de remmerij achter, wiellager achter, remleiding van voor naar achter, uitlaatgas emissie,... toch bedankt voor alle hulp! dat doet me goed!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik zei al dat ik er spijt van ging krijgen dat ik de jetta's weg deed. ![]() Dan had ik de complete as met remmen en leidingen en lagers kunnen demonteren voor je... De veren zijn trouwens compleet met schokbrekers, dus dan heb je geen spanner nodig. Ligt het probleem niet gewoon in je sleepcontact in het stuurhuis? Uitlaat mag je in feite ook hebben, alleen weet ik niet zeker wat hiervan nog bruikbaar is. Of ligt het gewoon aan je ontsteking?
|
||||
|
||||
![]() claxon hoeft toch niet perse in je stuur te zitten? remmerij van een sloper aftrekken en over zetten. een golfje heeft niet echt een ingewikkeld remsysteem, je moet alleen zorgen dat je erbij kan. er worden hier bijna dagelijks compleet gesloopte gti`s aangeboden zal er heus wel eentje bijzitten waar jij wat vanaf kan halen...
wiellager is ook zelf te doen en zijn relatief goedkoop. en de emissie is door een andere kat of bijstellen van je carb misschien wel goed bij te stellen. hoop dat je het lukt..zie het als een uitdaging :P |
|
||||
|
||||
![]() Ik heb in ieder geval nog wel de stukjes remleiding van voren die uit de verdeler komen. Mag je ook hebben.
Misschien effe topic maken: Redt Zweiters Zweier!
|
||||
|
||||
![]() jeetje kerel, kop op het is wel ff kloten, maar 't verder wel een mooi golfje, als de carrosserie verder goed is kun je hem beter technisch oplappen dan kun je er nog een paar knaken voor krijgen. Nou ja succes met je keuze!
|
||||
|
||||
![]() Die puntjes zijn wel in 1 dag te maken, steld toch niet zo onwijs veel voor. Wel naar dat je er niet meer mee kan rijden, succes
|
||||
|
||||
![]() hmm misschien toch weer verandering in de zaak! ben nu bezig met golf mk2 GTD. Ik was al aan het sparen voor een polo 6n diesel, maar deze GTD kan misschien als overbrugging wel even. Hij heeft nog bijna een jaar apk, en een km stand van, jawel, 525.000 km
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() oeh gtd is ook wel erg leuk..welke kleur?
|
|
||||
|
||||
![]() zilvergrijs (lichte kleur), maar ding schijnt niet goed in de lak te zitten. maak me daar nu eerst maar ff niet zo druk om. als hij mij maar een paar maanden van a naar b brengt
![]()
|
||||
|
||||
![]() vandaag wat rond wezen kijken om een ander golfje, kon niet echt iets vinden wat me echt beviel. Dus een grote change of plans vandaag: mn witte golfje weggebracht,... naar de garage! Ik heb besloten hem toch weer helemaal in orde te laten maken. Graag doe ik alles zelf, maar heb het deze x toch maar uitbesteedt ivm tijdgebrek. De beste man zou er vandaag al mee aan de slag en hoopt hem a.s. dinsdag grotendeels klaar te hebben. Zoals het nu lijkt: terug van nooit weg geweest dus!...
|
|||
|
|||
![]() Beter !
Kun je toch met je mooie Golfje blijven rijden. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Mooi zo! Die onderdelen staan trouwen nog steeds ter beschikking he, dus mocht je d'r financieel niet uitkomen...
|
||||
|
||||
![]() super! goeie keus!