![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Anders koppel die van jou aan die van mij. Misschien klikt dat beter. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ik weet er ook nog 1!!
deze is van een maatje van mij !! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Heeft deze auto een tijd geleden niet op Marktplaats gestaan? Heeft die maat van je deze toen gekocht, of heeft ie m nog steeds? groeten, Dennis |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt heeft een tijdje op marktplaats gestaan ![]() hij heeft hem nog steeds ! staat nu bij vw dealer in showroom. staat ie lekker warm ![]() gr siep |
|
||||
|
||||
![]() handel?
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dan moet ik hem vragen of die nog te koop is !! heb geen idee wat die er nu mee wil doen ! hij staat er nu toch maar te staan ![]() gr siep |
|
||||
|
||||
![]() vraag maar eens als je wilt..
|
|
||||
|
||||
![]() Alleen dat kenteken al he HJ
![]() Volgens mij is dit die swallow die we op de MIVW meeting hebben gespot met in het condens op het achterraam nog het telefoonnummer van de vorige verkoper?
|
|||
|
|||
![]() In love with my LS
![]() ![]() ![]() Restauration in progress. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hij heeft hem pas: Datum aanvang laatste tenaamstelling Klik hier voor informatie 20-12-2007 Quote:
logisch, want nu is ook niet bepaald de tijd van het jaar om met zo´n ding te gaan rijden ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() iemand enig idee waar mijn oude is gebleven? dezelfde die later van l-win was? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
golden power ![]() |
|
||||
|
||||
![]() [QUOTE=6n2boy]In love with my LS
![]() [/QOUTE] Ziet er mooi uit, maar issie overgespoten of gewoon ernstig verkleurd dat je precies kan zien waar de panelen van het interieur hebben gezeten? |
|
|||
|
|||
![]() Die is duidelijk overgespoten. Originele kleur is cliffgrun zoals op de sticker staat.
|
|||
|
|||
![]() Nee de golf is gerold geweest...
Opzich geen lelijke kleur maar hij wordt weer origineel. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ziet er goed uit voor als hij gerold is. Maar beter dat hij weer origineel wordt. Die kleur groen is echt 1 van de mooiste kleuren voor een golf 1 na mijn mening.
|
|||
|
|||
![]() Hij komt volledig terug in Cliffgrun.
Ats classic 7J en 8J met cliffgrun hart en gepolijste rand.. schroefsetje.. en volledig zelf gemaakt rvs uitlaat en inlaat...groep A einddemper.. Volledig opgelast en body off gerestaureerd. Er zit nu een niet origineel opendak in en dat wordt vervangen. De motor wordt volledig aangepakt: - vloeistoffen - pakkingen - riemen - zuigerveren - lagers - kleppen nakijken - zuigers nakijken - cilinderkop vlakken - nieuwe filters |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de eigenaar zeg is maar net wat je wil geven ![]() verder is de golf in goeie staat !!! gr siep |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Het is een golf, geen kever of zo. ![]()
|
||||
|
||||
![]() body-off resto
![]()