![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik vind dat bling niks voor deze auto en ook niet voor mij...
|
||||
|
||||
![]() Doe je de binnenkant van de spaakjes dan toch matzwart
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() De smaak te pakken gekregen kennelijk, vandaag weer wat kleine dingen gedaan.
- Nieuwe speakerkabels getrokken en het spul goed aangesloten - Tweeters vervangen door speakertjes - Dashboardkastje erin (fijn, hele dash kon er weer voor weg, anders krijg je het er niet in....) - Remklauwen en trommels rood gemaakt (eerst even op proef, voor zolang het zit) - Spoorverbreders 5mm erop gezet, zijn universele verbreders, erg lastig om er alleen fatsoenlijk erop te krijgen, je komt een hand tekort ![]() Goed, foto's (geen tijd gehad om te wassen) Met VW-logo ![]() ![]() Mooi rood is niet lelijk, lelijk rood is niet mooi ![]() ![]() En ja, een 1.6 kan nog wel wat ![]() ![]() To do: - Wielkasten iets meer aanpassen voorzijde - Interieur
|
||||
|
||||
![]() Hmm ben niet zo'n rood fan... Vw-logo is wel een hele verbetering
![]()
|
|||
|
|||
![]() dus 220 km/h ..met een koude motor .....
![]() ![]() ![]() ja wis jong .. ![]() Last edited by voklswien : 09-09-2007 at 21:36. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Je hele auto is rood ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Op de auto staat het beter dan op je remmerij ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat waren ze eerst, maar vond dit wel kreas staan. Tis eerst even kijken hoe de verf zich houdt en dan eventueel veranderingen eraan doen.
|
||||
|
||||
![]() Heel eh... "kreas".
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() 1 probleempje wat met de spacers niet is verholpen is het aanlopen aan de binnenzijde (kennelijk), want de buitenzijde is helemaal weggehaalt en toch hoor ik soms een GRRR achtig geluid
![]() Maybe dan toch maar 20mm spoorverbreders opneuzen ofzo... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Het zit erin! Maar meer dan twee "spy"pics heb ik momenteel niet ivm weer enzo...
Hoofdsteunen moeten er nog op, en ja de deurpanelen, dat moet natuurlijk ook gauw anders ![]() Pumbaa houdt de wacht: ![]() Ander stuur (Polo 6N) ![]() ![]() Stoelen zitten er dus in, maar het moet allemaal nog worden afgewerkt. De hoedenplank is wel al klaar, die heb ik zwart bekleed. Verder zijn alle stoelhoezen van de stoelen en banken afgeweest en in de wasmachine geweest dus allemaal fris en schoon (hels karwei...) De wangen van de stoelen middels textieltape extra versterkt, dus die gaan de komende 10(0) jaar niet weer stuk.
|
||||
|
||||
![]() Eindelijk fatsoenlijk weer om wat foto's te nemen...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() De rest staat op: www.picturetrail.com/JurjenV Ben alleen een hoes van de hoofdsteunen kwijt in het huis, hij moet er zijn, maar waar... vandaar dat ze er nog niet op zitten.
|
||||
|
||||
![]() Mooie klotedag vandaag...
Vanmorgen eerst maar eens naar de sloop om wat spul, dat gehaald en vervolgens door naar v/d Brug. Ook daar wat zooi gehaald en verder naar de lappenwinkel. Ik ben namelijk mijn hoofdsteunhoes verloren en kan hem niet meer vinden. Ook daar was hij niet gevonden ![]() Vervolgens door naar Autoshop Swieringa voor de Xenon welke ik had besteld. Thuis aangekomen eerst eens met een 2e set koplampen begonnen te knoeien, dit moesten smoked koplampies worden. Helaas wilde het met geen mogelijkheid lukken dus werd Jurjen op een gegeven ogenblik een bietsje boos. Die smoked koplamp gaat dus eerst niks worden ![]() Toen de xenon in gaan bouwen. Mooie plankjes gemaakt en alles aangeloten, en ja hoor... het werkte niet... Snel naar Swieringa om het probleem voor te leggen. Er bleek dus een motortje stuk te zijn waarvoor ik een nieuwe heb gekregen, en jawel het spul doet het ![]() Nu voor zondag nog genoeg te doen maar zodadelijk naar MPF in Marum en morgen naar de LPD in Drachten (Landelijke Politie Dag) Dus zondag vroeg uit de veren om te wassen en de punten op de IJ te zetten...
|
||||
|
||||
![]() Geinig interieurtje! Dat aanlopen aan de binnenkant had ik ook, wielkuip daar nog wat verder naar binnen slaan en het is verholpen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zoals gezegd weer wat veranderd...
Autobra erop: ![]() Mooi schoon: ![]() Xeeeeenon: ![]() H4 bi-xenon hi/low 6000K ![]() Donders wat geeft dat mooi licht dat xenon ![]()
|
||||
|
||||
![]() Wellicht gezien maar het tropic interieur wordt/is weer verkocht. Iets te besmettelijk luidt de officiële reden.
Nu had ik nog mijn ori interieur staan maar dat is ook gister net opgehaald, dus moest halsoverkop naar de sloop om een stoel ![]() De plannen zijn aardig duidelijk: een Corrado interieur of Recaro interieur erin. Maar daar is nu wel aardig haast bij dus... Mocht iemand nog wat hebben dan hoor ik het graag.
|
||||
|
||||
![]() Lijk wel een zwerver zo als ik er nu bijzit in de Jetta
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Staat veel beter dan die tropic stoelen
![]()
|
||||
|
||||
![]() Onder het motto van je moet niet te lang bij hetzelfde blijven wederom een ander interieurtje erin. Echter is dit tijdelijk want deze week krijg ik weer een andere binnen
![]() Wederom helemaal uit elkaar gehad en alles schoongemaakt en gereinigd. Wangen gevuld en het spul is weer zgan. Achterbank zit er even voor de foto's in. ![]() ![]() En ook net nog een ander eindstuk op de uitlaat gemaakt. Dit komt van een stuk uitlaat wat ik langs de weg vond. Nja kon het altijd meenemen en proberen. Beter als dat 42mm buisje. Deze is 55mm ![]() ![]() ![]() Dat was het eerst wel weer eens even. Wil wel graag andere banden want deze banden die zingen als een idioot ![]() Tevens gaat ie donderdag naar v/d Brug. Stabilisatiestangrubbers zijn kapot en moeten dringend worden vervangen. Ook wordt meteen even een kapotte motorsteun meegenomen. Dan is de auto weer winterklaar ![]()
|
|||
|
|||
![]() Leuk zo'n Corrado interieur, zit dat nou ook lager als het orginele of bv. een gti interieur ?
|