![]() |
|
||||
|
||||
![]() als ie af is moet je hier even een bakkie doen.. gijs vind hem geweldig
|
||||
|
||||
![]() dat gaat goed komen!dat doen we een keer...
|
|
|||
|
|||
![]() geweldig, eindelijk rijden !!
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() eerst nog "effe" de spuit eroverheen..
![]() |
|
||||
|
||||
![]() vanmorgen het meeste al gedemonteerd..
lampen, klinken, voorportierruiten etc..alleen de rest van de raampjes moet nog, maar dat doe ik als er daadwerkelijk aan de bus begonnen wordt, anders zit ie binnen een week vol met stof.. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() gefeliciteerd kerel..!!!!
ben benieuwd wanneer ik m kan aanschouwen...!! groetn uut heerde
|
||||
|
||||
![]() bedankt, dat moet volgend jaar wel een keer lukken denk ik..
hoest met jouw project? lukt dat ook volgend jaar? groeten, hj |
|
||||
|
||||
![]() zow.. even een oud topic afstoffen..
![]() aangezien de bus tot 21 mei bij de spuiter heeft gestaan, en er nog steeds niks aan gedaan was, behalve dat ie werd gebruikt als bumperpakhuis ![]() hebben we hem maar opgepikt, en de plekken die niet mooi waren gespoten.. en verder zoveel mogelijk originele lak bewaard. creative engineering deluxetrim met rooie inserts gemonteerd voor en achter safari's in kleur erin gezet, en alles weer een beetje erop en eraan.. begint al weer een beetje op een bus te lijken.. foto's van zaterdag.. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() gisteravond begonnen met het monteren van de straight axle.. dus motor en bak liggen er naast... dan kunnen straks de sprintstars ook achterop gemonteerd worden.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() kannonne wat een gave bus zo
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi ! voor zaterdag klaar ?
![]() |
|
||||
|
||||
![]() pfff. nou dat wordt wel heel kort dag..
zeker omdat ik net een paar ontbrekende onderdelen heb besteld, en die zijn niet eerder dan donderdag binnen.. |
|
||||
|
||||
![]() kerel wat zie ik nou..
kijk ik effe een paar dagen niet op het internet hebt ie z,n bus al bijna klaar..!!! zit er goed uit kerel.. misschien maar eens effe komen buurten bij jullie om m in real life te zien... groeten uit het zonnige Heerde.. Ps:zien we m nog op de outlaws meeting???zou mooi zijn..!!
|
||||
|
||||
![]() hehe!
nou, we hebben nog wel ff werk met de straight axle ombouw.. en wil er graag mee naar Spa, en een week later naar splitbusnation.. dus als ie het met de outlaws het nog goed doet, neem ik hem mee. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ziet er SUPER-gaaf uit ... zeker met die kleurstelling van het rode interieur !!
Hopelijk zien we hem nog een keer door Twente 'cruisen' ;-) Mvg vanuit Wierden.
|
||||
|
||||
![]() Oeff...echt een hele fijne bus zo!
Barry Krul geen krullen meer? ![]()
|
||||
|
||||
![]() haha..klopt, het is nu Barry Krul(loos)
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit is wel zo onwijs dik...
|
||||
|
||||
![]() Gave bus, maar die sierlijst op de neus....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() mooi hoor... jammer van de spuiter
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tja, dat kan, smaken verschillen gelukkig.. is gewoon een setje deluxe-trim, zit standaard op deluxe's en samba's.. ik vond het wel mooi, haalt de bus op, anders is ie wel erg saai. Quote:
tja, is niet anders.. had hem dus 11 december er neergezet, gevraagt of ie eind februari klaar zou zijn, dat kon wel volgens hem..is ook niet raar, week of 10 om een auto te spuiten, toch? en ook helemaal geen prijs afgesproken dat het voor weinig of goedkoop moest..want dan snap ik dat het een beetje tussen de vaste planning door moet. wilde hem alleen goed gespoten hebben. maar ja, als je er niet aan begint.. dus na meer dan 5 maand vond ik het genoeg, wil er graag mee naar Spa. dus zelf maar geregeld..kan ik in ieder geval dit jaar nog rijden.. mijn heinkel scooter ligt er ook al meer dan 2 jaar te wachten op een verse laklaag..is al helemaal strak, hoeft alleen maar ontvet te worden, en dan kan ie in kleur.. ![]() maar ja, daar heb ik zelf geen haast mee.. spreek je zondag denk ik wel op volksdub.. groeten h-j |