![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er echt super uit!
|
||||
|
||||
![]() bedankt iedereen, hij staat nog steeds te koop
![]()
|
||||
|
||||
![]() het kriebelde al een paar weekjes, het ging allemaal veel te gemakkelijk..
wat wil deze jongen dan, omlaag! dus ik heb 'm rondom een cm'tje lager gedraait. het oogt nu een stuk netter, zeker achter.. 't is nu wel echt over wat met een pittig bochtje loopt hij al aan achter.. maar ach, hij is nu ook wel vort laag genoeg.. uiteraard wat fotootjes! ![]() ![]() ![]() ![]() en de rest kan je hier vinden: http://s208.photobucket.com/albums/bb35/MishaStrik/ Ik ben overigens ook aangenomen in Engeland bij de University of Lincoln!! dus ik ga begin september voor 1 jaar richting het Engelse, dat staat nu vast ![]()
|
||||
|
||||
![]() Erg mooie foto's zeg, en gefeliciteerd. Heb zelf (alweer 8 jaar geleden :shock: ) ook een jaartje UK gehad en het buitenland geeft je gewoon ervaringen die je altijd bijblijven...
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd!
Ik zou je jetta meenemen en dan op naam van je pa (ofzo) verzekeren, dan heb je wel een nekkendraaier daaro!
|
||||
|
||||
![]() Waren jouw wielkassen nou aangepast?
Want ik wil met mijn Jetta achter ook wat lager, maar die loopt nu af en toe ook aan. Ziet er wel super vet uit zo ![]() Is dat hittescherm nou het laagste punt? |
|
||||
|
||||
![]() masterlijk, mag ik hem terug
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
achter zijn ze helaas niet aangepast, daar waar het net nodig is hij loopt af en toe aan als ik met zen 2en erin zit, en heeeel soms als ik erg sportief door de bocht ga ![]() het hitteschildje is niet het laagste punt, de draagarmen liggen nog iets lager Sandez Ja hoor, check even het verkooptopic voor verdere info ![]()
|
||||
|
||||
![]() Hmmm sweet, nou gaat het bij mij toch ook weer kriebelen om ff de stelsleutel te pakken
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heb een uitrolapparaat Misha. Kom maar langs als je zin hebt.
|
||||
|
||||
![]() Bedankt voor je aanbod Erik ..
maar lager gaat hij toch niet, en veel last heb ik er nu niet van eigenlijk geen last.. ik kijk het gewoon even aan mocht het nu erger worden, dan zal ik er nog eens over denken thanks!
|
||||
|
||||
![]() Ik zag h'm vanavond staan bij de frieterie Jordaans in Oss, moest wel even een extra rondje rotonde doen; hij is wel gaaf hoor.
Ik had de jetta nog niet "live" gezien, maar zeer de moeite waard. |
|
||||
|
||||
![]() ja, het is eigenlijk Restaria De Heihoek, jordaans is de andere helft van de VOF
![]() maar daar stond hij inderdaad, ik werk daar.. ben net thuis (1.00uur) thanks!
|
||||
|
||||
![]() De jetta is zojuist afgehaald .. hij was al een weekje gereserveerd en alles is netjes volgens afspraak verlopen
ik ga zometeen de opvolger al halen vanmiddag dus meer !!!
|
|||
|
|||
![]() Quote:
jetta II zeker ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zeker NIET .. 't is iets heul anders
![]() nu ben ik echt weg, vanmiddag meer!
|
|||
|
|||
![]() Gefeliciteerd Misha !
Ik gok op de witte 35i van MP ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd wel grappig allebij onze jetta al zo lang te koop hier en nu uiteindelijk allebij verkocht en op dezelfde dag afgehaald.
P.s ik ben benieuwd naar de opvolger. Groet, Marco |
|
||||
|
||||
![]() ik weet het al, ik weet het al!!! haha ben benieuwd hoe hij eruit ziet haha!!! wachtr de foto's af!! en misschien rijd ik vandaag nog wel langs. Gr Thijs
|
||||
|
||||
![]() Die nieuwe past veel beter bij jou!
![]()