![]() |
|
||||
|
||||
![]() Het zou net zo goed met een haas kunnen gebeuren... Vervelend, succes met repareren maar weer!
|
|
||||
|
||||
![]() ff halsbandje onder de caddy wegvissen en vd eigenaar op de WA.
vet op de 14', maar vind die 16' net zo mooi (en wss wat praktischer :P)
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hengelo kan niet..... ben ik niet...is een soortgelijke look a like die een tijd op marktplaats heeft gestaan..... was voorheen creme van hem en was vorig jaar op vw-speed meeting.... Is ook een heel andere kleur en afwerking...... ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Volgens mij is dit niet zo. Diegene krijgt dan namelijk een boete voor onvoldoende afstand houden en is schuldig.
|
||||
|
||||
![]() nee, zoek maar eens op eendenwet.
|
||||
|
||||
![]() Klopt, was ik niet van op de hoogte:
Quote:
|
||||
|
||||
![]() eendenarrest?
moet ik eens tegen jappie zeggen, die heeft daar ook al eens een ongeluk door gehad. volgens mij moest die de kosten delen uiteindelijk.
|
||||
|
||||
![]() Eenden moet je doodrijden, voor een koe zou ik toch stoppen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Als je remt voor een dier waarvan het niet aannemelijk is dat het letsel bij je kan veroorzaken, mag je niet remmen. Voor koeien en dergelijke uiteraard wel. Je rijdt je namelijk morsdood als je op zo'n beest klapt. Met andere woorden. Als het risico op letsel groter wordt doordat je remt, moet je doorrijden.
|
||||
|
||||
![]() Het kan niet gekker worden....................
Altijd zo zuinig op mijn wagens en nooit een velg stuk gereden,gebeurt vanmiddag het volgende... Ik was namelijk op weg naar de vw-dealer voor onderdelen voor mijn voorbumper en mistlampkapjes van de aanrijding met de kat deze week eerder. Rij ik het centrum binnen op de klinkerwegen,glij ik niet zomaar van de weg af tegen de stoep omhoog. De weg liep daar in een bolling en door de ijzel gleed ik met 25 km/h al richting een hele hoge stoep. Tsonjejonge......kan er ook nog wel eens bij dacht ik. Vanmiddag maar de velg gedemonteerd en de ergste deuk er uit geslagen zodat het eerst weer wat lijkt.. Nadeel is dat ze gepoedercoated en verbreed zijn,dus dat wordt weer een nieuwe velg halen en verbreden...opniew laten poedercoaten en oranje binnen en buitenrand weer spuiten... Een volkomen pechweek in 3 dagen tijd....... |
|
||||
|
||||
![]() Het zit jou niet mee Henk, succes met de reparaties
![]()
|
||||
|
||||
![]() 't Was niet toevallig een zwarte kat die je aangereden hebt hè?
Hopen dat ze snel je ruiten inslaan, scherven brengen immers geluk. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Gezocht:16" Opel/Mini staal 4x100
Bij deze gezocht een set van 4 nieuwe 16inch opel/mini stalen velgen in steekmaat 4x100. Opel staal ET 37 (ontbreekt 1 gat) Mini staal ET...? (alle gaten aanwezig) Ik wil graag een nieuwe set laten maken voor de caddy en laten poedercoaten in speciale kleur...oranje of wit. Mocht er iemand nog personen weten die deze velgen heeft liggen of in handeld...... Please info via mail henkwassenaar18@hotmail.com Alvast bedankt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Zo vandaag maar besloten dat ook mijn 16inch verbrede opel stalen velgen in de bingo mogen net als mijn nieuwe set 14inch verbreed staal.
ZIE VERKOOPTOPIC Ik ga waarschijnlijk morgen een nieuwe set 16inch mini staal met betere maten bestellen en opnieuw laten verbreden met bredere buitenranden. Enige waar ik mee zit en twijfel is de kleurkeuze... Ik zit te twijfelen om de velgen helemaal wit of oranje (kijken welke oranje kleur beste in poedercoaten bestaat en dichtst bij kleur caddy komt) te laten poedercoaten. Misschien bij helemaal wit een zwarte of oranje 7mm binnen wheelstriping monteren en bij een oranje velg een 7mm zwarte wheelstriping monteren. Waar gaat jullie keus en mening naar uit en wat zal het mooist staan......ik twijfel namelijk nog een beetje.... |
|
|||
|
|||
![]() Het word zo toch weer zomer... wat dacht je van een mooie set zomerwielen ?
![]() |
|
|||
|
|||
![]() poedercoaten kan toch in elke ral kleur??
en jou caddy is toch ook gespoten in een ral kleur lijkt mij.. dus moet een exacte match te maken zijn... |
|
||||
|
||||
![]() En anders gewoon de kleurenwaaier langs je lak houden, kan je gewoon de kleur kiezen die het dichtst bij de kleur van de auto ligt.
|
||||
|
||||
![]() Zwarte velg rand en wit hart.....
|
|||
|
|||
![]() Helemaal Oranje met kleine zwarte velgstriping
![]() |