![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hahahah
|
|||
|
|||
![]() De (liefhebbers) die een account aanmaken, auto te koop pleuren en vervolgens met de noorderzon te vertrekken!
|
|
||||
|
||||
![]() Collega's die je opbellen of ze je auto mogen lenen, om een partijtje laminaat op te gaan halen in apeldoorn iod. En t dan gek vinden dat je nee zegt...
|
||||
|
||||
![]() De weg N3 is waardeloos... diegene die deze ooit heeft aangelegd dient een pak slaag te krijgen... het lijkt wel alsof er bomen groeien onder het wegdek... en bij bruggen vlieg je even tegen het plafond aan... zo slecht gedaan...
|
||||
|
||||
![]() mensen die mijn auto voor het eerst zien en vragen of ie ook 'vleugeldeuren' heeft
zucht
|
||||
|
||||
![]() Ik ben fotograaf van beroep en dan krijg ik al-tijd dezelfde vragen:
- Wat voor camera heb je? mijn buurman zn neef daar de melkboer van heeft ook een camera. - Ben je student/stagiaire? (Ik ben 23 jaar) - Hoeveel megapixels heb jij? Mijn telefoon 40. - Waarom heb je die flitser? De zon schijnt toch? - Waarom de paraplu gaat het regenen? HAHAHAHAHAHA..... - Doe je fotograferen als hobby er een beetje bij? |
|
||||
|
||||
![]() Moeten werken op zaterdag kan er nog mee door, dan om 6u beginnen is al minder, dan om 6u wakker worden, je bed uit sjezen en je tas pakken is al helemaal niks, als je dan vervolgens je linker vóór velg met een metertje stoeprand kennis laat maken, dan is je humeur verneukt en je overuren bij voorbaat al uitgegeven
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Nou dat heb jij weer sterkte met je velg
![]()
|
||||
|
||||
![]() Als ik in de rubriek: banden& velgen te koop gevraagd een bericht wil plaatsen en dit gewoonweg nergens weer te vinden is
|
|
||||
|
||||
![]() Ook geërgerd.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ziet er eerder geïrriteerd uit...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Zeker ,desinfecteer troep altijd rood
![]()
|
||||
|
||||
![]() mensen die iets van je willen kopen via marktplaats o.i.d. en dan vragen of ik er nog de helft vanaf wil doen als een soort van reiskosten vergoeding omdat ze met het openbaar vervoer moeten komen...
![]() ![]()
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
![]() Er heeft een hond tegen mijn auto aan gepist..
- baasje is een sullekop, als ie niet oplet, wat zijn of haar hond doet. Tegen een auto aan pissen is grappig, maar het kan je ook gewoon geld kosten... Als Fifi de straat op rent en door een Ferrari geschept wordt, mag men, zo ver ik heb begrepen, de schade van de Ferrari gaan vergoeden. - baasje is nog een grotere sullekop, als hij of zij het ziet en toelaat. nalatigheid en onverschilligheid.. zucht.. |
|
||||
|
||||
![]() Wat betreft honden is t sowieso achterlijk geregeld, als er bij mij iemand inbreekt, terwijl ik geen pas op voor de hond bordje op heb hangen, en mijn hond bijt die inbreker in zijn pens, ben ik verantwoordljjk omdat ik geen waarschuwingsbordje heb.
Nou schrikt zon bordje de gemiddelde inbreker toch al af, dus kwaad kan het nooit. Bij mij op de poort hangt dr iig eentje
Last edited by golfje_295.000 : 23-09-2014 at 21:04. |
|
|||
|
|||
![]() Eigenlijk is alles wat betreft verdedinging van jezelf en je eigendommen achterlijk.. Kijk maar naar die inbraak bij de juvelier, een tijdje terug, wanneer de vrouw de inbreker(s) neergeschoten heeft. Je zou zeggen, nah, tof, problemen lossen zich van zelf op.. maar nee, vrouw moest voor de rechter
![]() Last edited by SciroccomTDI : 23-09-2014 at 13:17. |
|
||||
|
||||
![]() Twee (nep-)blonde vrouwen met leren jacks, hoge hakken en teveel make-up in een grote BMW "parkeren" de bak bij de achteruitgang van een speelgoedwinkel, om de vele (!) dozen en zakken te kunnen laden: schuin, half op de weg (verkeer kan er maar net langs), en half op een invalidenparkeerplaats (onbereikbaar). En ze nemen er alle tijd voor... Bah!
Zoekwoorden: BMW, asociaal. Zo, dat is voor Google. :-p |
|
||||
|
||||
![]() Ze hebben een reputatie hoog te houden, dus ik snap de actie wel.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
van mij mogen bij alle pompstations , juweliers en andere zaken met veel geld en waarde in de zaak degene achter de balie een gratis wapenvergunning met geladen pistool leveren en een bordje bij de deur , dat mocht je deze willen beroven dat je dan de kans kan lopen dat je het met je leven moet bekopen ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Schiet niet op. Dan gaan ze oude dametjes beroven