![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ja daarom. Allemaal zogenaamde 'autoliefhebbers', maar in de auto stappen om iets op te halen, ho maar.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
en toch heb je meer kans dat er iemand daadwerkelijk naar je toe komt, of serieuze interesse heeft als je de zinsopbouw/spelling toch zeker wel op het niveau van een 13 jarige is. het hoeft niet perfect te zijn mocht je bijv. dyslexie hebben, maar soms valt er gewoon echt niet uit te halen wat er bedoelt word. en dan heb je het nog niet eens over alle dialecten.. lijkt mij wel zo normaal dat wanneer je iets verkoopt/wilt weten, dat je dan gewoon nederlands typt, en niet fries, brabants, limburgs of whatever. laat staan vlaams want dat is zelfs voor Brabanders en Limburgers een woordpuzzel soms.
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
![]() Display naast de A73, wanneer je net vanuit het noorden Limburg inrijdt.
Een tikje minder fel zou erg fijn zijn... |
|
||||
|
||||
![]() Hahaha, dat is een bekende en veel besproken ergernis hier in de omgeving. Absurd ook dat het zo uberhaupt kan.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Dat punt heb je al lang gemaakt. Daar ben ik toch niet tegen in gegaan? Alleen dat mensen van veraf ook prima spul mogen kopen en dat je eigen zinsbouw ook niet al te best was in die reactie.
|
||||
|
||||
![]() Nieuwe VW bedrijfswagenreklame.... " ... "
|
||||
|
||||
![]() Die vind ik dan wel weer leuk
|
||||
|
||||
![]() Geen schade voor de een is wel degelijk schade voor een ander, net zoals "kleine" gebruikers sporen. Slechte ads met niet alle schade op de foto zichtbaar etc etc. Zonde van de rit.
|
|
||||
|
||||
![]() Wil even voortborduren op de advertenties van Marktplaats; Ik zie een toffe auto staan die op op de twee foto's die er staan wel naar mijn zin lijkt. Mail ik de adverteerder en tot drie keer toe geen reactie. Niks. Nada. Niente. Noppes. Wil je van je auto af of wil je gewoon Marktplaats sponsoren? Zeg het maar!
![]()
1990 Volkswagen Golf CL 1.3 NZ -> soon 3.2 ![]() 2018 Skoda Superb Combi 1.5 TSI Sportline Last edited by Rick : 30-03-2015 at 11:54. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Proefballontjes ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() of breedteset, zie dat woord ook regelmatig voorbijkomen
![]() |
|
|||
|
|||
![]() http://www.velgenhuis.nl/breedset-i68.html
een "professionele" site.. waar ze breedtes in J meten en zo ![]() |
|
||||
|
||||
![]() standaard gebruik van een breedset, zoals de Porsche 997. Deze gebruikt achter (bijvoorbeeld 10J)
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ze weten het wel |
|
|||
|
|||
![]() Het lijkt eerst goed te gaan... totdat ze stellen, dat J = 2.54 cm ...
|
|
||||
|
||||
![]() de Jinches
![]()
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? Last edited by tim_j : 30-03-2015 at 20:52. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat klopt toch ook? 1J word gezien als 1 inch en 1 inch is 25,4mm (2,54cm) of mis ik iets?
- '99 Audi S3 8L Quattro (Daily) - '97 Polo Harlekin (16V AFH Swap) - '78 Polo mk1 0.9 Mandarin orange - '92 Golf 3 2.0 GTI (Sold) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
![]() Mijn ergernis, de boeiende J discussie
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan ik me bij aansluiten
![]()