![]() |
|
||||
|
||||
![]() Idorap is hier ook lid, maar helaas staat dat project hier niet
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik vind het er toch wel erg mooi uit zien hoor. Hier staat het tenminste goed, bij een golf vind ik het een beetje passe. Ze blijven toch maar erg mooi die mk2's
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() +1 |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
En waar denk je dat ze deze vandaan hebben? Origineel zijn ze alleen op Japanse LM velgen geleverd. Het is logisch dat andere europese bedrijven ze via Japan bestellen ![]()
|
|||
|
|||
![]() Zijn ook op BMW en Jaguars geleverd heb ik al eens gelezen...
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik kan maar niet van het idee af komen dat dit een fotoshop is. De velgen staan me een beetje te vaag/onecht onder de auto ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Heeft volgens mij toch echt zo, in PVW gestaan.
Good Stance,mate :P
|
|||
|
|||
![]() nou supermooi is wat anders, maar super lelijk ook weer niet
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ooooooooooooooh, die wielen!! ![]() die wil ik ook al is het alleen maar voor de heb!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
dat ding is in 1 seizoen van supermooi naar superlelijk gegaan.... bovenstaande pics zijn van het tweede seizoen. ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wat een man! ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik vind die van Mike super.. komt nog niet in de buurt van ook maar iets wat ik zou doen maar die wielen, stance, blok, front..
Echt alles is tot in de puntjes, goed om te zien dat iemand eens een andere weg bewandeld dan het bekende..
|
|||
|
|||
![]() Zonet uit verveling maar met de camera wat foto`s geschoten.
Om hiermee even deze topic te vervuilen. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Staat nog steeds op roestend 8 en 8,5j g60 staal. Op deze stand is der nog normaal mee te rijden zonder het aanloopt ![]() De uitlaat zou voor het mooie nog een stuk na boven verplaatst moeten worden. Maar met dit winterse weer gewoon lekker rijden, op weg na de 4 ton ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan vind je deze vast ook cool, ze zijn opnieuw gespoten ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() @ Vains,
super!!!! Dit idee is ook nog even door mijn hoofd geschoten om met de auto te doen, maar heb toch maar weer een paar G60 randen gekocht ![]()
|
||||
|
||||
![]() @ Vains:
Nice!! Toevallig ook foto's van de mk2 die er voor staat?
'85 VW golf 1 cabrio 1.8 16v webers '92 VW golf III vr6 2.8 (verkocht) '89 VW corrado 1.8 G60(verkocht) '85 VW Jetta II CL 1.3 '79 VW Golf 1 1.3 GL '85 VW Jetta II GL 1.3 '99 VW Bora Variant 1.9 TDI |