![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gaaf project dit, ik ben ook heel benieuwd naar de uitdraai.
Ook goed dat je het gewoon doet, daar hou ik zelf ook van ![]()
|
||||
|
||||
![]() Nog even een extra aanvulling hier, info die ik nog niet verteld had.
Mijn auto gaat naar JDengineering. Al meerdere malen contact gehad tijdens mijn project met vragen etc. en altijd heel netjes geholpen met super uitleg ![]() Nu heb ik ook nog ander mooi nieuws gehad. (jullie weten misschien nog dat ik eerst een andere motormanagement wilde) Omdat mijn ABF van de laatste series is en digifant 3.2 heeft hoef ik geen andere computer. Hier kan gewoon een map sensor in de computer gesoldeerd worden en werkt dan hetzelfde/beter dan een G60 computer. Nog over de laaddruk: Ik heb een paar keer testgereden, maar zodra de motor laaddruk op gaat bouwen gaat m'n auto schokken/stotteren dus heb nog niet echt goed de druk kunnen bepalen, maar wat ik heb gehaald is 0,7Bar. Ik hoop dat hij nog meer gaat leveren als de motor wel goed loopt, maar dit is even afwachten. Volgende week ga ik ook even testen of ik nergens lekken/drukverlies heb en dan zo snel mogelijk naar de testbank ![]() Maar die nullast schakelaar kan waarschijnlijk weggelaten worden dan? ![]()
|
|||
|
|||
![]() jep
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afspraak gemaakt. Volgend weekend auto wegbrengen naar JD
![]()
|
||||
|
||||
![]() spannend
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ben erg benieuwd!
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Ik kan 'm het weekend voor kerst (22 December) weer ophalen, dus een mooi kerstcadeau voor mezelf
![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuk! Meer dan 200pk op je voorwielen met dit weer ook trouwens
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig!
Ben benieuwd ![]() Succes met wachten...
|
||||
|
||||
![]() heel leuk project dit. Ben ook erg benieuwd naar de cijfers.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Afgelopen weekend de compressor nog beetje aangepast. De 2 'geluid' poorten ook dichtgemaakt. Hier wordt de efficiency veel hoger door evenals het geluid
![]() Even snel testritje en raakte de 0,8 bar. Dus ben benieuwd wat hij er volgende week bij JD uit perst. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ben erg benieuwd wat het doet met de compressor. we zijn zelf ook bezig met 1 klaar te maken met een compressor. maar dan een 1.8 g60.
|
||||
|
||||
![]() mooi dat je gewoon de ecu kan behouden. Anders lopen de bedragen snel op voor een leuk systeem.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Morgenvroeg is het zover, dan vertrek ik naar JD met de golf
![]() Nou ja, met de golf op de vrachtwagen dan. Ik zal morgenochtend wel foto's maken hoe hij erbij staat ![]()
|
||||
|
||||
![]() ben wel heel benieuwd hoe dat gaat worden ,wanneer krijg je em terug
of nog beter wanneer krijgen wij het te lezen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik ga hem volgende week vrijdag weer ophalen (dan ben ik vrij
![]() En dan hoop ik al even filmpjes te maken van de terugrit ![]() Ik vind het wel heel jammer dat ik er geen paar dagen kan bijzijn, kan jammer genoeg m'n eigen auto niet op de testbank zien. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat ze 'm bij JD met liefde behandelen ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() erg benieuwd naar de resultaten en wat foto's
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Ik ook naar jou auto wanneer deze gechipt wordt
![]()
|
||||
|
||||
![]() anders ik wel, maar dat laat nog wel even op zich wachten
![]()