![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Tjonge jonge. Wat een ###. Oplichter eerste klas dus nog steeds. Hij is dus niks veranderd. Hij wist zeker van niks ,Alberto? is gene oftopic, het is je eigen topic he. Of WAS ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Dit topic is verkocht aan Tjaap
|
|
||||
|
||||
![]() Alleen die heeft alleen internet op z'n telefoon op dit moment dus ik ga er vanuit dat ie dit topic nog even "misbruikt".
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
en dat is geen enkel probleem .... ![]() Quote:
Hij doet dat hij van niks weet idd Na een paar smsjes had ik wat afgesproken met hem ter compensatie (geen geld maar iets van hout , welke handel hij nu zit ) , maar vandaag deed hij net of ik hem giga zwart had gemaakt in dit topic . Zijn naam (vond hij ) was niet nodig op dit Forum Hij vond het niet "volwassen" ![]() Nau Hans van ex HG trading uit Ridderkerk Ik vind het niet "volwassen" dat je de afspraken niet na komt ![]() Maar nu weer ON TOPIC , we weten nu hoe de man werkt ![]() Last edited by Alberto : 30-07-2009 at 20:49. |
|
|||
|
|||
![]() haha.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() en we gaan weer verder. Vandaag eens andere wielen gepast. Weet nog niet heel zeker of ze blijven. Kijkt wel wat iel zo. 2 banden bleken af te zijn. In mijn gedachte waren ze een stuk beter. Maar heb in spangen 2 nette gebruikte gevonden voor 75. Wel veel zaken afgereden. Lastig maatje 215 40 16. Marc zet zo de foto erbij. Kan met mn foon niet in het album.
|
||||
|
||||
![]() bij deze;
|
|
|||
|
|||
![]() Geen porum die wielen onder een country ..
215-40-16 een lastige maat??? Kosten hier gewoon €75 per stuk incl monteren/balanceren. Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() super wielen jaap nu alleen nog 40cm zakken
![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ben je gelijk de Sahara doorgecrost en gestopt bij de eerste de beste moskee om te bidden dat de Country het goed blijft doen. ![]() Ik vind hem heel gaaf.
|
|||
|
|||
![]() Dacht ook al, foto in de Efteling gemaakt ?
Vind de wielen wel mooi staan, keer wat anders... |
|
||||
|
||||
![]() staan stoer, maar is "het" nog niet!
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
daar hoef je tegen woordig niet meer voor naar de sahara helaas ![]() gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() 215 40 ?? 215 60 moet er om ...M+S banden ook nog
ruiger dan ruig ![]() moet wel wennen Jaap |
|
||||
|
||||
![]() krijg misschien nog een set 235 60 15 noppen banden van een jeep. Die in combi met mn 7.5j ats cups lijkt me ook wel grappig.
|
||||
|
||||
![]() Da's inderdaad niet echt wat....
Koop je die G-klasse's van Cor gewoon, is weer eens wat anders, een VW mk2 Escalade. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
net voorbij het spartastadion ![]()
|
||||
|
||||
![]() in het echt toont wel beter dan op de foto, maar dikke allroad banden zouden wel beter staan inderdaad
|