![]() |
|
||||
|
||||
![]() Weer goed op weg siep met een t3, maar dan wel een 2100 5bak 112 pk suc 6.
|
||||
|
||||
![]() Sorry jongens maar T3 Bus is ook al weer VERKOCHT!
![]() Dit topic kan beter MAC JAPPIE DAILY PROJECTEN heten!? ![]() Zal straks wel weer wat anders komen ![]() Bij deze opzoek naar een golf 1 of 2 DIESEL ![]() Gr Siep |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Goh, en je topicnaam is gelijk aangepast. ![]() ![]() Wat wordt je volgende [roject ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja hoor, netjes een PM naar een mod en niet te veel zeuren in andermans threads doet wonderen.
|
||||
|
||||
![]() Haha beters bedankt Tjaap
![]() Ik ben weer druk op zoek naar een nieuwe DAILY ![]() Dus als jullie wat weten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Denk weer een golf 1 of 2 DIESEL Iedergeval geen TDI ombouwprojecten ![]() Gr Siep |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() Quote:
![]() Weer goed bezig. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
asje ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() kleur word zeker rood met een gele M op de deur ![]()
BBS RS are like breasts, no matter how many sets you see, you will always look at them and get a bit excited... ![]() ![]() Last edited by jopie gti 6 : 05-10-2011 at 19:04. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
heb nog wel een golf 1 op BENZINE voor je ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanx Richard ![]() ![]() Dus als ik een GELE M achter mijn naam wil moet ik jou vragen ![]() Nou Bij deze de GELE M |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee helaas Ben vanmiddag bij die rooie wezen kijken , daar bij Sneek! Maar was te duur, Jammer Maar zoeken verder ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sorry pieter, erg mooie auto Maar mat DIESELJE ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Vast wel , maar dat is zonde om in die van PIETPIRAAT te bouwen ![]() |