![]() |
|
||||
|
||||
![]() nou als het goed iskomen de grijze injectoren met computer ook een dezer dagen binnen.
Langzaam maar zeker komt het goed. Moet alleen de intercooler pas maken tenminste moet er de koppelstukken cq pijp voor halen , maken. Iemand tips? gaat om sprinter intercooler!!!!!!!!!!!!!!! en o ja ik wil een afblaasklep. WEL OF NIET DOEN. |
|
||||
|
||||
![]() ha man, ik heb nog een dikke lading IC pijpen, welke uitgang diameter heeft jou 180° buis? Kep er twee van 65 mm en 1 van 76mm.
|
|
||||
|
||||
![]() zal even opmeten ed.
VOlgens mij is het 76 maar weet niet zeker. |
|
||||
|
||||
![]() heb een heel mooi wiel gezien voor mijn golf.
Wat is jullie mening en wie kan hem foto shoppen als hij dat wil heel graag. |
|
||||
|
||||
![]() Injectoren en ECU zijn gepost!
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() hey, ik ziet dat jij dezelfde achterklep hebt als het type wat ik wil.
Zelf gemaakt???? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
mooi kerel, zie ze wel verschijnen. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Is gewoon kwestie van wisser erafhalen en plaatje er inlassen. Strakmaken en sprietzen JAHHHHHH.. Ik wil er persoonlijk weer een met een wisser maar dat de kunststof gedeelte in staal. Dop dan wel ff je ruitensproeier slang af anders heb je lading water in je kofferbak ken je vissies houden. Mazzel |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
was jij dat toen der tijd ik heb wel eens achter jou gereden ik had toen een golf2 td i . kon je wel een stukie bijhouden maar op hogere snelheid niet meer hihi. was zekers netjes dat weet ik nog |
|
||||
|
||||
![]() heb je goed jah,
Heb daar mee een zeer groot ongeluk gehad. Heb e rnog spijt van. Al spaarcentjes weg . Alles was nieuw aan die auto. Leuk heh dat je deze nog kent. |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
tja zelfs een overstekende lantaarn paal van rechts heeft voorrang :biggrin: maar idd zonde ,dat was een net golfje ben
|
||||
|
||||
![]() 2 lantaarnpalen.
Botonnen poer. Straatbord en stilstaan tegen 3de paal. die nog wel licht gaf. Gelukkig all risk en gelukkig getaxeerd. |
|
||||
|
||||
![]() grijze injectores zijn binnen met computer.
HOLLEE |
|
||||
|
||||
![]() grijzen injectoren zijn nuttig vanaf 300pk is mij verteld.
Heb jij 300pk aan boord? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, de standaard groene zijn aan hun max dutycycle bij een 225pk. (op standaard benzine druk) Grijs houdt het iets langer vol, maar 300pk op de 305 cc is niet veilig. Dan zul je de brandstofdruk flink moeten opschroeven. En daar houden injectoren niet van, en je krijgt problemen bij lage toerentallen. (denk aan APK) Zelf heb ik nu 385cc injectoren voor de motor.
|
||||
|
||||
![]() moet hem toch eerst inrijden voordat hij gechiped gaat worden.
Er is zoveel aangepast nu dat ik begod niet weet hoeveel pk eruit komt. Misschien moet ik terzijdertijd ook wel zwaardere hebben. Injectoren zien er netjes uit gereinigd en wel. Maar deze grijze injectoren kunnen toch op de stadaard benzine druk of moet ik dat verzwaren? ? Is de orginele computer die bij de grijze zit ook anders dan een standaard g60 computer?? |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Grijze injectoren kunnen met de normale brandstofdruk rijden. En een speciale computer??? Ik rij al 4 jaar verschillende kasten op grijze injectoren. Is een leuk verhaal, maar er klopt niet veel van. Tevens heeft een vriend van mij een G60 golf die is geleverd met standaard grijze injectoren, en de computer is exact gelijk aan de mijne die ik heb. Voor de info ik heb 4 computers thuis.
|
|||
|
|||
![]() Zijn wel degelijk verschillen tussen originele eproms voor grijze en groene injectoren, als je eens in noodloop komt kom je daar wel achter
![]()
|
||||
|
||||
![]() dus jou advies mel.?
Niet deze erin doen. Wat dan wel.. |