![]() |
|
|||
|
|||
![]() We hebben weer eens update!
![]() Gedeelte van het voorscherm, gedeelte om de tankdop heen en een deeltje van de zijdorpel rechts eergisteren geschuurd, gisteren in de grondlak gespoten, en vanmiddag heeft m'n vader de lak erop gespoten! Vervolgens nog een laag blanke lak er overheen. We hadden buiten een beetje kleurverschil gezien...maar toen we net nog even in de garage gingen kijken, bleek de kleur toch wel een beetje teveel te verschillen... ![]() Dus nu even een oplossing vinden om de juiste kleur te pakken te krijgen. En het zit allemaal prachtig in de lak, maar ja...die kleur... ![]() Ondanks dat nog wel wat foto's gemaakt! Het kleurverschil valt op de foto's minder op als in het echt... ![]() ![]() ![]() En nog een pic van 't dashboard, mét de headunit! ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() dat is echt netjes gepoten, en t kan aan me laptop liggen,maar ik zie toch geen kleurverschil. auto ziet er sowieso erg mooi uit.
|
|||
|
|||
![]() Bedankt voor het compliment! En het ligt niet aan jou laptop, haha...ook op mijn scherm is het kleurverschil minimaal...maar in het echt is het niet top...
![]() Iig een erg leuke reactie, top!! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ik heb nog wel een onderlip in de garage liggen, wou m laatst al weggooien, maar toen toch maar laten liggen, als je intresse hebt, pm maar
|
|||
|
|||
![]() Daar heb ik zéker interesse in, Johan!
![]() Ik heb dan ook al een pm gestuurd! ![]()
|
||||
|
||||
![]() bij mijn auto zijn beide voorschermen gespoten, als je het weet zie je het
![]() heb er vrede mee, keertje goed poetsen en de zon verkleurt t wel weer iets ![]() ziet er i.i.g. netjes uit ! |
|
|||
|
|||
![]() Thanx voor 't compliment!
![]() Tja, als je het in het echt ziet, valt 't eigenlijk meteen op, ik denk dat de reflecties op de foto's het een beetje verdoezelen! ![]() Mijn vader gaat het dan ook opnieuw spuiten, deel van de voorschermen en het gedeelte rond de tankdop! ![]()
|
|||
|
|||
![]() En de nieuwe lak is een feit! Het bleek dus net de verkeerde kleur te zijn, nu laten mengen, en het is precies de goede kleur...hopelijk van de week een droge dag, en dan kunnen we weer aan de slag...!
![]()
|
|||
|
|||
![]() Gisteren alvast twee showplaten besteld met 'Golf GTI' erop!
Tevens een setje GTI emblemen voor de voorschermen... En tot slot nog een nieuw GTI embleem voor in de GTI grille! Wordt maandag verzonden..., Theo, hartstikke bedankt weer!! Front staat overigens grotendeels weer in mekaar, nu alleen nog afwerken, onderlip eronder en dan een deel van de linkervoorschermen schuren, opnieuw spuiten en blanke lak erover...dit geldt ook voor het gedeelte om de tankdop heen...maar dan moet het wel een keer droog willen blijven! Johan-dtc: Had je mijn laatste pm nog gelezen...? Kan zijn dat het niet aangekomen is oid! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig hoor, embleempjes zijn kleine details die het 'm doen!
|
|
|||
|
|||
![]() Zo is het!
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Bestelling is inmiddels uitgebreid; 8V voorspoiler & een nieuwe einddemper!
Levering van de einddemper duurt nog even wat langer... Na de montage van de voorspoiler volgen er weer wat foto's! ![]() En ja...wéér bedankt, Theo... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Inmiddels staat het front weer in mekaar!! Nu nog de delen herspuiten die qua kleur verschillen van de rest...
![]() Ik heb weer wat pics genomen...uiteraard nu nog zonder GTI embleem en zonder lip...maar ik vind het dus nu al een heerlijk mooi snuitje geworden! ![]() ![]() ![]() ![]() Het VW-logo op de grille (+ op de achterklep) wordt nog matzwart! ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() 8V onderlip gaat niet meer door, maar heb weer wel nieuws vernomen van Johan, komt helemaal goed want die onderlip ziet er nog erg goed uit!
![]() Logo's effe geschuurd vanmiddag, klaar om matzwart te worden! ![]() Kleurverschil nog niet op kunnen lossen...man, al die regen, je bent effe buiten en dan klettert het weer naar beneden...please, laat het een middag droog zijn! ![]()
|
|||
|
|||
![]() Weer eens even updaten...
![]() Vandaag heeft m'n vader de delen met kleurverschil opnieuw gespoten! Tevens de VW-logo's zijn matzwart gespoten...oogt heerlijk! En ja...er is nog iets ongelooflijks gebeurd...de koplampen en verstralers in de grill waren helemaal wazig van binnen...dit betekent vrijwel altijd; nieuwe lampen aanschaffen, of lampen die het iig niet hebben...mijn vader heeft de lampen uit mekaar gehad, en helemaal schoon weten te krijgen van binnen met een doek...en die kon weer rondgedraaid worden met iets anders...hoe het precies allemaal gebeurd is; I don't know...maar de lampen zijn als nieuw! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Je hebt maar mazzel met zon pa! nette mooie golf trouwens!
|
|
||||
|
||||
![]() word netjes zo,maar vanwaar al die gti-spullen?of is er ook nog een motorswap onderweg?
|
|||
|
|||
![]() @ louie-scirocco - Bedankt voor je reactie! Ik heb het idd wel getroffen dat m'n vader echt wel verstand van zaken heeft!
![]() @ De Pul - Thanx! Vanwaar de GTI spullen...mijn Golf is dus bordeauxrood, ik moet zeggen dat ik de frontjes met vier koplampen al mooi vond, al had 'ie bij de aankoop nog enkele koplampen! En dus de rode lijn leek me wel gaaf bij de koetswerkkleur. Zodoende kwam ik uit op de GTI grille, bumpers met rood lijntje, om die stijl door te trekken...en uiteraard konden de zwart / rode GTI achterlichten toen niet meer ontbreken! ![]() En ja...ik geef 'm een GTI-uiterlijk, dat vind ik gaaf, maar tegen een GTI-motor zeg ik ook zéker geen nee! Ik geef de Golf zeg maar gewoon mijn touch, in hoofdzakelijk GTI-stijl...! ![]()
>> '91 Volkswagen Golf II 1.3i CL ''GTI - look'' Last edited by lowrider23 : 11-05-2012 at 09:53. |