![]() |
|
||||
|
||||
![]() zo vanavond maar is uitgevonden hoe ik foto's van mijn telefoon op de computer kan zetten. :mrgreen:
ik had wat foto's gemaakt van de spatborden, het is als nog niet geheel te zien hoe breed de schermen echt zijn geworden maar het geeft een ideetje. ![]() ![]() ![]() nu kan de auto nog is 3cm zakken, en er komen spoorverbreders tussen, en ook ga ik van 195 breed band naar 205.
Golf 2 diesel circuit racer. Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !! Last edited by vwmk2driver : 04-04-2010 at 09:57. |
|
||||
|
||||
![]() alleen de foto's zijn hier heel groot krijg het formaat niet kleiner?
zal wel door de telefoon foto's komen...
|
||||
|
||||
![]() kwam op internet nog een foto tegen van me zelf.. :mrgreen:
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie actiefoto Frank!
Hoe heb je nou die handrem aangesloten? Extra klauwen? Of is deze niet hydraulisch?
|
||||
|
||||
![]() inderdaad leuke foto!
om je foto`s te verkleinen selecteer je de foto met je rechter muisknop. dan 'openen met >' paint. in paint ga je naar 'afbeelding' en naar 'formaar wijzigen/hellen'. dan voer je bvb 30% horizontaal en 30% verticaal in en klik je op 'ok' dan is je foto verkleint. dan 'opslaan als' en klaar is kees ![]() ook meteen een stuk sneller met het uploaden. bij deze ![]() ![]() ![]() groet frank
Last edited by knedel16vweber : 17-06-2009 at 05:04. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
bedankt frank !! zo kan het inderdaad ook, maar op het vw forum bijvoorbeeld stond hij wel automatisch het goede formaat..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hallo rene. deze zit op de originele remklauwen en zit gewoon tussen de remleiding ,na horen zeggen moest dit goed genoeg werken, en dat doet het ook. ik heb echter nog niet ervaring genoeg om alle handelingen tesamen te doen (terug schakelen /sturen/remmen/gasgeven en de bocht in kijken.) dus wanneer ik de handrem ga bedienen ben ik alleen maar langzamer.
|
||||
|
||||
![]() .
Golf 2 diesel circuit racer. Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !! Last edited by vwmk2driver : 16-03-2010 at 23:42. |
|
||||
|
||||
![]() Woow, lekkur
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
van welke site komt die foto vandaan? zie een bekende auto op de achtergrond geloof ik ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
van het ax forum, daar zit een meisje die had er foto's van.
|
||||
|
||||
![]() Flinke verbetering tenopzichte van hoe je begon!
![]()
|
||||
|
||||
![]() zo gisteren de laatste wedstrijd van het jaar gereden,
was een schitterende dag,het heeft gemiddeld de heledag geregent en de baan was dus spek glad, ik had dit al een beetje in gecalculeerd en had bedacht dat ik mijn oude straat banden ( r1r) maar moest mee nemen, want op de slicks ben je nergens in de regen. dit was een goede keuze want een hoop hadden dit niet. daarom had ik in vergelijking met de andere rijders veel meer grip, en kon ik gisteren mooi mijn slag slaan. heb een 15 rondjes gereden en daarvan heb ik 8 gereden voor de punten, en de andere heb ik gereden om een beetje te leren omgaan met de hydraulische handrem, in de bocht handrem omtrekken en dan wachten dat de kont omgaat, dan tegen sturen en vol op het gas. en dat is echt gaaf dat geeft een onwijze kick. ![]() uit eindelijk ben ik gisteren 2de geworden, ik kon het net niet winnen van de nummer 1 die gewoon speciale regen slicks heeft. ![]() heb net ook nog even de eind klassemering door genomen en alle punten bij elkaar op geteld. en mede door mijn 2de plaats gisteren en doordat de nummer 3 in het klassement er gisteren niet was, heb ik net 2 puntjes meer als hem. dus ben ik nog 3de geeindigd in het nk ! helemaal geweldig mijn dag kan niet meer stuk. ![]() hierzo nog 2 plaatjes van gisteren, gemaakt met de telefoon en op de r1r met oude velgen ![]() ![]() ![]() en de auto laten beplakken voor de brandstof sponsor ![]() ![]()
Golf 2 diesel circuit racer. Vwmk2driver, voor aanpassing en revisie van versnellingsbakken !! Last edited by vwmk2driver : 25-10-2009 at 13:58. |
|
||||
|
||||
![]() dikke proficiat!
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Super! Gefeliciteerd!
Hoe heet die klasse eigenlijk waar jij in rijdt? En hebben ze ook een site met meer info? ![]()
|
||||
|
||||
![]() dankje wel mannen,
www.wimedo.nl ik rijd in groep 2 klasse 6. bij de uitslagen kun je mij terug vinden, heb de eerste 2 wedstrijden dit jaar gemist en uitslagen van gisteren staan er nog niet op.
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd!
|
|||
|
|||
![]() Gefeliciteerd.. Veel suc6 ermee
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefeliciteerd Frank!
ga je nog dingen aanpassen voor volgend jaar? |
|
||||
|
||||
![]() Proficiat met het resultaat dat is wel even de kers op de taart!
|